Nyhet! AP mot ? :)

Gratulerer! Hva er det med JLC? Min JLC Rossi får minst like mye armtid som min AP-grail ... lekre klokker, bra remmer, og deilige å ha på armen.

Gratulerer så mye... Denne har jeg lagt igjen mitt DNA på, er bare lekker :)

Er nok ikke så synd på "Jeagerløse Tore" (fritt oversatt etter "Fat Tony";) ) der han sitter og teller klirrende mynt og knitrende sedler... De får nok tidsnok ben å gå på... Håper bare at han ikke vekket stakkars Tiedemann midt på natten :)

Sålde APn till timekeeper och pushade Tore att selge sin JLC till mig, trots att han ikke ville så fick jag igenom köpet :)

bild-3_zpsf6a2a57a.jpg

det blev en Jaeger LeCoultre Master Chronograph, så nästa inköp siktar jag mot en Datejust 41mm med blå skiva, va tror ni om den?

Grattis :) Har du bestil brun originalreim eller? Stakkars JLCen fryser på barrettene. Håper du blir like fornøyd med denne som jeg var. Jeg har selvsagt ikke tenkt å være Jaegerløs lenge, og klingende mynt forsvant så fort det kom inn. En av de som gikk ut skal snart materialisere seg i en ny, og den andre finansierer ny utforsykkel. En prioritering jeg kommer til å bli glad for til våren, så får jeg heller begynne på nytt på klokkekontosparing.

Gratulerer så mye med et nydelig ur, tenker Tore angrer allerede! JLC blir aldri feil