Nyttårsaftenutpakking

Grattis med det som rett og slett er Panerai sin feteste modell, synes jeg (sammen med 359 da så klart:=)

Jeg vil takke så mye for mange hyggelige gratulasjoner! Følelsen med denne har vært artig, jeg likte den meget godt med en gang jeg pakket den opp, og i dag liker jeg den om mulig enda bedre. Ingen tvil om at jeg er fornøyd med oppgraderingen :)

Har er lite eksperiment gående med kona, har ikke fortalt henne om at 111 har gått ut, og det gikk under radaren når denne kom inn i går. Jeg vil rett og slett se hvor lang tid det tar før hun av seg selv ser at det er en annen klokke. Hun har sett på den et par ganger i dag for å sjekke tiden, men ingen reaksjon på at noe er annerledes, enda :D

Har er lite eksperiment gående med kona, har ikke fortalt henne om at 111 har gått ut, og det gikk under radaren når denne kom inn i går. Jeg vil rett og slett se hvor lang tid det tar før hun av seg selv ser at det er en annen klokke. Hun har sett på den et par ganger i dag for å sjekke tiden, men ingen reaksjon på at noe er annerledes, enda :D

Haha!

I dag postet jeg bilde av klokken på Instagram, fikk "like" fra kona, men ingen reaksjon på at noe var annerledes. Hun nevnte til og med at "Paneraien er fin". Tror fort aldri forskjellen vil bli lagt merke til ;)

Takker så mye! Veldig hyggelig med tilbakemeldinger på valget! :)

Har et sprøsmål: Er K-serien den første utgaven av 312?

Grattis!! Denne utboksingen gikk under min radar. Kjenner det stikker litt- jeg var minutter fra å slå til på den der...