- Medlem
- 15. juli 2009
Mulig du greier å slutte med snusen. Men uvanen vil bli erstattet av noe annet. S.feks Sport .
Gud forby!
Nei ærlig talt, jeg må begynne å trene neste år. Begynner å bli slapp i skinnet.
Mulig du greier å slutte med snusen. Men uvanen vil bli erstattet av noe annet. S.feks Sport .
Noen som tenker motsatt? Tenk å kunne ta på seg en "box fresh" klokke uten å måtte ta av for mange ledd. Noen her inne har sagt at det kun er kanadiske tømmerhuggere som kan det...
Når der er sagt har den siste uken vært fyllt med et krampaktig etegilde som jeg er veldig glad snart er over.
Godt Nytt År alle TSere!
- Lese mer. Det ble lite skjønnlitteratur i 2012.
- Trene minst like mye som i 2012.
- Sykle mer utfor når snøen forsvinner.
- Mindre prokrastinering
Og å realisere ihvertfall én av mange klokkeplaner..
.
...Noen andre som har noen mål å dele, jeg vet det er lettere å holde dem hvis det blir sagt ut høyt
5. Aldri løpe (hvis det ikke er for å rekke trikken). Løping er fullstendig meningsløst. (Hvis man da ikke liker å løpe) Helsegevinsten er nærmest null og resultatet etter mye løping er dårlige knær, dårlige hofter og hjerteflimmer.
Hadde innveing tidligere i dag med en kollega. Målet er 1.3 og den som har slanket seg mest (prosentvis) vinner en dobbel BigMac meny spandert av taperen.
Skal prøve å slutte å snuse. Har snust aktivt siden jeg stumpet røyken for ca. 8 år siden. Ja, jeg vet at jeg erstattet en last med en annen. På tide å bli fri. Tidligere i år tok jeg første skritt å skiftet fra løs til portion. Det er ikke slik at siste snus blir tatt i år. Jeg må trappe gradvis ned.
Nå skal jeg ikke kverulere i denne tråden, men jeg håper du tuller her...
Mulig dette var det forsettet du innfridde mest og best?6. Øke innholdet i klokkeboksen.
Mulig dette var det forsettet du innfridde mest og best?
Vektkurven her peker nedover.
85.2kg 1. jan
83.5kg 6. jan
81.9kg 10. jan
Riktignok er en del vann som forsvunnet, men prøve* viser at fettforbrenningen er igang på intet annet enn lavkarbo og en times trilletur med vogn per dag - så får man avhengig av tro trekke sine egne konklusjoner om hvorfor.
* =
Jeg tror ikke Celter farer med tull.
Det er ikke første gang jeg hører noe lignende og de jeg har hørt det fra tidligere har hatt sin bakgrunn fra medisin. Det skulle det ikke forundre meg om Celter også har. Uansett bakgrunn - jeg stoler på den mannen så lenge han kommer med gode råd og klare advarsler mot løping og alt annet som kan forringe ens helse.