Nytt forsøk

Medlem
16. des. 2013
Sted
Trondheim
Etter å ha prøvd en god del av nyere Rolex sportsur de siste 8 månedene var det i dag dags for et nytt forsøk :)

Den klokka jeg angrer mest på at jeg har solgt siden jeg startet her på sonen i desember er uten tvil Hulken, den grønne skiven gav meg virkelig godfølelsen. Så da er det jo bare å prøve grønt igjen :)

Edlere metaller ?

116718 50th Anniversary

Hvis Rolexer er i familie må vel dette være Hulkens kriminelle fetter :)

Skiven på denne er uten tvil den feteste jeg har sett, har veldig sansen for den matte finishen og den mørke grønnfargen som de fleste bilder av den ikke klarer å fange opp.

Dette er garantert den klokken jeg har hatt som kommer til å tilbringe mest tid under genseren,jakka, skjorta, svettebåndet osv. Det er virkelig ikke en klokke som du flasher ved alle anledninger som f.eks middager med svigeforeldre, møter med kunder osv. Godfølelsen derimot er her i bøtter og spann :)

Redigert:
Takk for gratulasjonene :)

Begynner å bli mer vant til den, tror kanskje det å gå med gull er en tilvenning.

Brukte dog litt ekstra tid foran speilet i dag :)

Rått, gratulerer så masse!
Og ikke tenk på å være diskré, de fleste tror den er falsk uansett;)

Dette er garantert den klokken jeg har hatt som kommer til å tilbringe mest tid under genseren,jakka, skjorta, svettebåndet osv. Det er virkelig ikke en klokke som du flasher ved alle anledninger som f.eks middager med svigeforeldre, møter med kunder osv.

:mrgreen: Hehe. Slik har jeg tenkt med flere klokker jeg har hatt. En gang under middagsselskap med mine svigerforeldre hadde jeg på meg en Fat Lady, og på et eller annet vis kom samtalen inn på klokker, hvorpå min svigerfar spør meg om jeg ikke skal kjøpe meg en Rolex. Jeg blir litt paff og svarer at jeg får se om jeg en dag får råd til det. :)

Folk flest har såpass lite greie på klokker at de stort sett ikke spotter hva du har på armen.

(Men det er jo ikke sikkert mine antagelser gjelder den digre klumpen med edelt metall der. :mrgreen:).

Gratulerer med en flott klokke.

Nei, nei, nei, bruk den som alle andre klokker. Min helgull har tilgode å bli kommentert siden jeg fikk den for 14 mnd. siden. Som Entropy sier, de fleste uvitende tror den er fake ;)

Men det hadde jo vært gøy om noen ukjente, interesserte, faktisk kommenterte da... Tiden vil vise og i mellomtiden får den vise tiden ;)

Redigert:
Nei, nei, nei, bruk den som alle andre klokker. Min helgull har tilgode å bli kommentert siden jeg fikk den for 14 mnd. siden. Som Entropy sier, de fleste uvitende tror den er fake ;)

Men det hadde jo vært gøy om noen ukjente, interesserte, faktisk kommenterte da... Tiden vil vise og i mellomtiden får den vise tiden ;)

Nesten enda værre hvis folk tror det er fake. det er jo bare dårlig stil :)

Gratulerer med knallstilig fetter.:mrgreen:
Og helt enig med at jeg gjerne kunne tenkt meg en slik en selv.