Nytt kjøp

Medlem
2. okt. 2010
Sted
Oslo
pilot.jpg

pilot2.jpg

Bestilte nettopp denne på eBay og er spent på finishen. Mistenker at mange av delene som benyttes i de europeiske rimelige merkene (Stowa, Archimede) stort sett kommer fra de samme kildene som delene til denne, så det blir spennende å se.

Så fin ut den :)

Litt usikker på om jeg liker at subdialen kutter i både 10 og 8, men det blir jo en smakssak...

Rouhelena er kjent som en av de bedre produsentene av homage/"homage ekstra"/sterile klokker på diverse fora rundt om.

Litt morsomt med en sub-klone med plongeurvisere.
yhst-91375717912793_2161_1025093

Dette er vel den du har kjøpt?

Mistenker at mange av delene som benyttes i de europeiske rimelige merkene (Stowa, Archimede) stort sett kommer fra de samme kildene som delene til denne, så det blir spennende å se.

Gratulerer med et rent pilotur :)

Vet ikke helt om jeg ville satt denne klokken i samme klasse som Stowa og Archimede. Mistenker denne for å ha et asiatisk 6497 verk.

en klassisk en det der...

Likte den godt. Bare å holde ut ventetiden nå da...

Dette er vel den du har kjøpt?[/QUOTE]

Ser ut til at den skiller seg noe, se på indeks kl seks blant annet.

Vet ikke helt om jeg ville satt denne klokken i samme klasse som Stowa og Archimede. Mistenker denne for å ha et asiatisk 6497 verk.

Jepp, men om kvaliteten på resten av klokka er god så kjøper jeg et originalt 6497 og bytter ut det asiatiske eller kjøper en lik klokke med originalt verk.

(Og det er den på bildet jeg har kjøpt, bare en annen auksjon)

...og der var den i hus

Byttet reim da jeg fikk den, beklager litt uklare bilder (har ikke fått kjøpt meg skikkelig macro ennå)