Nytt klokkekjøp?

Når vi jobber på transformatorer eller høyspentlinjer er de som regel utkoblet og jordet, men hvis urverket på seikoen er utstabilt fra før, tror jeg ikke jeg gambler på å ta den med på jobb hvis den blir kjøpt. Er klokkekjøp på nett å ambefale egentlig?
 
Rosok;219160 Er klokkekjøp på nett å ambefale egentlig?[/QUOTE skrev:
Absolutt! Benytt dog gode butikker (søk i forum) eller velg eBay-selger med good feedback eller tl rundt på vår Kjøp&Salg-sider her på forumet.
Har selv kjøpt 10+ klokker online og fornøyd hver gang
 
Higuchi sin side er helt komisk dårlig ja, omtrent like ille som yellys watch corner som jeg nettopp bestilte remmer fra.

Etter hva jeg har lest av erfaringer skal servicen være veldig fin for det, hvordan har kjøpeopplevelsen vært? Av de japanske selgerne har jeg bare brukt Seiya til nå, som forøvrig er bunnsolid.
 
Higuchi sin side er helt komisk dårlig ja, omtrent like ille som yellys watch corner som jeg nettopp bestilte remmer fra.

Etter hva jeg har lest av erfaringer skal servicen være veldig fin for det, hvordan har kjøpeopplevelsen vært? Av de japanske selgerne har jeg bare brukt Seiya til nå, som forøvrig er bunnsolid.

Svart ljappt og greit på mail og tracking kom efter to dager som lovet efter paypal-betaling, men det er jo vann verdt før den først er i hus
 
Når vi jobber på transformatorer eller høyspentlinjer er de som regel utkoblet og jordet, men hvis urverket på seikoen er utstabilt fra før, tror jeg ikke jeg gambler på å ta den med på jobb hvis den blir kjøpt. Er klokkekjøp på nett å ambefale egentlig?

nye nytt som har skjedd her? spent på oppdatering :)
 
nye nytt som har skjedd her? spent på oppdatering :)

Ja, har bestilt meg en Seiko SKX009 fra jomashop, venter spent :D
Vurderte Helson shark diver 45, men jeg tror den blir litt for stor, skulle gjerne ha prøvd en. Ser det ligger en til salgs forumet.
 
Da hadde jeg eeendelig fått klokken i hus, imponert over kvaliteten på en slik "billig" klokke. Ser ikke bort ifra at det blir flere klokkekjøp i fremtiden :D