Nytt leketøy (Delta HF Turbo Integrale)

Medlem
21. feb. 2008
Sted
3970 LANGESUND
Da var siste leketøyet på plass i oppkjørslen her... :D:D:D:D:D:D
Er litt småtteri som bør gjøres med den men den er i helt rustfri stand, det finnes ikke en eneste rustflekk på den. Jeg har hatt bilen her hjemme i hele sommer og har hatt rikelig med tid til å se over den på..

HPIM0009.jpg

HPIM0010.jpg

Takker for alle hyggelige kommentarer. Bilen ser nok bedre ut på bildene enn den gjør i virkeligheten. Men den er veldig bra og i god stand, dog ikke så fin invendig med div brennmerker/hull i setetrekk og dårlig utført montering av høytalere i dørsidene. Og litt forskjellig annet kosmetisk småtteri. En liten bulk på ene forskjermen og hull i eksosanlegget. Burde være en smal sak å utbedre. Men nå må jeg først finne et sted å lagre den for vinteren og så får jeg heller se om jeg får gjort noe på den i vinter:)
HPIM0014.jpg

HPIM0317.jpg

HPIM0307.jpg

HPIM0295.jpg

HPIM0289.jpg

HPIM0285.jpg

Heisann og gratulerer med Integrale ;)
Modell er det?
8v eller 16v?
Tror kanskje jeg har et baksete til denne hvis det er regnbuetrekk og du trenger :)
Hadde maken 88' 8v for en del år siden, ble byttet i en EVO :)

Heisann og gratulerer med Integrale ;)
Modell er det?
8v eller 16v?
Tror kanskje jeg har et baksete til denne hvis det er regnbuetrekk og du trenger :)
Hadde maken 88' 8v for en del år siden, ble byttet i en EVO :)

Takker og bukker.:D
Dette er en 8V fra 89 men jeg tror det må være en 88 som er solgt i 89.
Baksetet er bra på denne bilen men forsetene er det verre med. Men skal ha det i bakhodet.:D

He he :)

Går ut fra dette er uten KAT da, og den gamle fordelingen med 53/47% (F/B).

Trenger du hjelp eller noe er det bare å sende PM, har to EVO stående og har noe deler liggende, men det er stort sett til EVO, men noe kan du bruke også ;)
Har skrudd litt også oppigjennom :grin:

Oi! Gratulerer med en legendarisk bil! Din gode motorsmak begrenser seg åpenbart ikke bare til motorsykler:)

He he :)

Går ut fra dette er uten KAT da, og den gamle fordelingen med 53/47% (F/B).

Trenger du hjelp eller noe er det bare å sende PM, har to EVO stående og har noe deler liggende, men det er stort sett til EVO, men noe kan du bruke også ;)
Har skrudd litt også oppigjennom :grin:

Det er en uten kat ja. Jeg vet ikke om kat evt har vært der og så blitt fjernet. Ikke for at det har så mye å si for min del egentlig. Men skulle gjerne hatt en Evo, men de er blitt alt for dyre nå desverre. Var i markedet for å handle Evo for snart 10 år siden men da ble det bare surr.

Jeg handla min første EVO for 10 år siden, tror ikke det var det dummeste jeg har gjort nei :D
Så handlet jeg en til i fjor :p
IMG_0551.jpg

Den svarte er min første :)

Om du befinner deg innen en times kjøring fra bergen kommer jeg gjerne innom for å høre den! :D

Gratulerer med drømmeleke! :D

Jeg handla min første EVO for 10 år siden, tror ikke det var det dummeste jeg har gjort nei :D
Så handlet jeg en til i fjor :p
IMG_0551.jpg

Den svarte er min første :)

Hvit Evo er drømmen min. Når jeg skulle handle Evo for mange år siden hadde jeg gjort avtale med 4 forskjellige, en hvit, en svart, en blue lagos og en verde york. Den hvite var på verksted. Han med den sorte sto på Gardemoen på vei til utlandet, en av de andre svarte ikke og den siste var stjålet i løpet av natten. Der var det bare en tom parkeringsplass med glassskår. Husker ikke hvilken som var stjålet.
Da dro jeg og kjøpte Mercedes 190e 2,3-16 som jeg fortsatt har til daglig bruk..
HPIM0102b.jpg