Nytt leketøy (Delta HF Turbo Integrale)

190E 2.3 16v er kul vogn :) Sikla på en slik også :D
Den hvite min er en Bianco Perlato, etter min viten den eneste i Norge :)

Er du i Oslo eller omegn må du si fra, så får jeg sett på gliset :D
Mine holder til rett i nærheten :)
Prøver å ha en viss oversikt over de som har Integrale, ikke såååå mange av de på bjerget vettu ;)

Jeg tror det kan være et par tre Perlemorhvite her i landet uten at jeg skal påstå det. De er ihvertfall skjeldne..:D

Jeg kommer nok ikke til å ha lancian på skilter før til våren igjen tror jeg. Det blir litt for dyrt med forsikring osv..

Kudos-bil!
Et lite tips til fornying av gammel sort plast som har blitt matt og grå er et middel som heter "Polytrol" laget av owatrol for båtindustrien om jeg ikke husker feil. denne virker omtrent som "armor-all" og andre plastfornyere, men den herder i plasten så den forsvinner ikke så lett i vask eller en regnskur. -Ser nesten nytt ut ;)

Kudos-bil!
Et lite tips til fornying av gammel sort plast som har blitt matt og grå er et middel som heter "Polytrol" laget av owatrol for båtindustrien om jeg ikke husker feil. denne virker omtrent som "armor-all" og andre plastfornyere, men den herder i plasten så den forsvinner ikke så lett i vask eller en regnskur. -Ser nesten nytt ut ;)

+1

Meld deg inn hos detailersclub.no for flere råd og tips. Helt utrolig hva en kan få til med rett verktøy, gode produkter og en sleten bil. :p

Gratulerer med en grom klassiker! Smekk på noen 1.gen Ronal Turbo på den nå, så får du helt riktig stuk på den! :D

Gratulerer med heftig vogn, regner med å se deg på veiene i Grenland med et saftig smil til våren :)

Takk for det:D

Blir vel noen runder i strøket her til våren håper jeg.:D
Har blåst topp-pakningen på den nå for sikkerhets skyld:oops:

Litt av et leketøy du har kjøpt deg. HF Integrale er så absolutt en bil som jeg føler at burde vært innom bilparken.
Synd med toppakningen. :( Benytter du anledningen til å gjøre litt oppgraderinger i registeret?

Nå i skrivende stund er bilen på en verksted tur for å rette opp en bulk og lakkere den ene forskjermen og ene bakdøra. Jeg regner med å sette bilen på vinterlagring når jeg får den tilbake fra oppretteren.
Må prøve å få satt bilen et sted der hvor jeg kan jobbe litt med den uten at jeg fryser ihjel. En kamerat av meg snakket om at han kunne få leid en låve et sted så jeg håper på at det går i orden.:D:D:D

I første omgang så blir det vel ikke så mye oppgraderinger på den annet enn at jeg vil prøve å få den i mer eller mindre original stand. Dvs å få bort huller etter høytalere i dørsidene og få nytt trekk på setene da de er litt slitt.. En god clean-up rett og slett.. Og en aldri så liten opprydning i motor-rom.:cool: