Nytt medlem i Rolex klubben

tikk takk

UTESTENGT
Medlem
13. juni 2010
Ja ja, Da har jeg endelig blitt medlem i Rolex klubben jeg også.
Har sett etter en Rolex Gmt-master eller en submariner en stund nå ,men etter å ha funnet en flott 16700 i kjempe stand
ble det denne.
kjøpte den opp hos johnny i briljantwatches forrige uke
Utrolig fin klokke,klokken ser så og si helt ny ut
kan ikke se at klokka er 18 år.
jeg fikk byttet bezel fra "coke" til pepsien, (har Coken også) må få tak i en sort en og så har jeg en skikkelig keeper.
Eneste jeg syntes var litt skuffende var at lenken som er en oyster lenke fra 2000
ikke har SEL links noe som dro ned hele inntrykket av klokka(virker litt for lett og puslete til en klokke til over 20 lapper) får se om jeg med tiden får skaffe meg en ny oyster med sel links.
Vel ville bare dele opplevelsen av hvordan det er å føle den første Rolexen på hånda
(noe vel de fleste her inne alerede vet hvordan føles)
Det er jo bare helt magisk.
jeg tar meg i å se på klokka mange mange ganger i løpet av døgnet,he he ( tenker det er mange som kjenner seg igjenn i dette her inne )
Uansett neste ut er enten en submariner eller en explorer 2 med sort dial
men før den tid vil jeg ha den nyeste superoceanen til breitling og en Omega smp
hmm., tenker at det å begynne å frekventere forumet her på Tidssonen er noe av det mindre taktiske jeg har gjort sett fra et økonomisk synspunkt hehe :D
(men til gjengjeld er det jo søren så kjekt å følge med på forumet her)
mange kjekke folk og en utrolig detalj kunnskap når det gjelder ur.
P.S Da jeg har kameraet innne til reparasjon får jeg ikke postet bilder ennå av herligheten, putter opp 2 bilder av den aktuelle klokka mi fra salgsannonsen på Brilljant watche i mellomtiden, skal poste bilder med en gang jeg får kameraet tilbake

8ys0tt.jpg

15pl4zt.jpg

Bilder lånt fra Brilljantwatches,bilder er av min nylig kjøpte GMT

Ah, jeg husker følelsen av den første :D Gratulerer så mye!

Gratulerer!
Ser fram til den dagen jeg skal kjenne følelsen av en Rolex. :D

Grattis med en knallfin GMT. Synest den ser svært bra ut med Coke også - men som du sier - fint å bytte litt etter formen ;)

Gratulerer!

Rolex GMT er en flott klassiker - jeg har en selv.

Mitt første møte med Rolex var en litt sliten Datejust kjøpt til meg selv i 25-årsgave. Husker enda at jeg var på posten å hentet pakken, og den magiske følelsen av å ha en Rolex på håndleddet for første gang. Klokken har jeg enda, men nå er den oppusset og overhalt.

Lykke til med klokkesamlingen!

H

Ah, jeg husker følelsen av den første :D Gratulerer så mye!

takk skal du ha, ja jeg tenker magien med å ha en Rolex på armen
varer og blir ikke mindre med tiden, noe som viser seg med at har du først en
så blir det fort en til og kanskje enda en ;)

Føyer meg til i rekken blant gratulanter.
Kun Rolex er Rolex, gir som du sier en spesiell følelse.:p

Ha en strålende Rolex-dag

Gratulerer!
Ser fram til den dagen jeg skal kjenne følelsen av en Rolex. :D
Takker for gratulasjonen , ja følelsen er vidunderlig, håper du snart får muligheten selv til å oppleve det :)

Grattis med en knallfin GMT. Synest den ser svært bra ut med Coke også - men som du sier - fint å bytte litt etter formen ;)
takker
,yepp som sagt får prøve å få tak i en sort bezel også da sort jo går til mange anledninger, men elsker pepsien :)

Gratulere så mye, dette er og forblir en klassiker :D

Takker for kommentaren , ja denne blir en keeper :)

Gratulerer!

Rolex GMT er en flott klassiker - jeg har en selv.

Mitt første møte med Rolex var en litt sliten Datejust kjøpt til meg selv i 25-årsgave. Husker enda at jeg var på posten å hentet pakken, og den magiske følelsen av å ha en Rolex på håndleddet for første gang. Klokken har jeg enda, men nå er den oppusset og overhalt.

Lykke til med klokkesamlingen!

H

Takker ,ja håper å få en "Bror til Gmten som kan holde den med selskap om ikke altfor lenge ,gjerne en 116610
:)

Føyer meg til i rekken blant gratulanter.
Kun Rolex er Rolex, gir som du sier en spesiell følelse.:p

Ha en strålende Rolex-dag

Takk skal du ha:) Likeså , skal prøve å nyte dagen selv om det regner bøtter og spann her på vestlandet i dag :)

Lekker klokke! :) Gratulerer!

Og velkommen til Rolex-klubben ;) Nå er det bare å begynne med å samle!

jeg tar meg i å se på klokka mange mange ganger i løpet av døgnet,he he ( tenker det er mange som kjenner seg igjenn i dette her inne )

Tegnet på en tapt sjel: du ser stadig på klokken uten å registrere tiden. Kan anbefale Explorer II fantastisk klokke!

Gratulerer så mye med din første Rolex! Kan se for meg at det er en god følelse. Gleder meg til min første:)

Godt førstekjøp. Det geniale med GMT er jo som du har skjønt variasjonsmuligetene med bezel-insert.
Ikke dumt at det er quick-set dato heller ;)

gratulerer og velkommen i klubben!

jeg kjøpte min andre rolex knapt 1 måned etter den første, får håpe du går i samme fellen;)

Gratuler med en fantastisk klokke! Må ha en GMT selv også tenker jeg ;) Jeg fikk min første Rolex tirsdag forrige uke så kjenner følelsen :)