Nytt medlem i Rolex klubben

Gratulerer!

Den er vakker og du er ødelagt!:D

he he, er redd for det :smile:

Lekker klokke! :) Gratulerer!

Og velkommen til Rolex-klubben ;) Nå er det bare å begynne med å samle!
Takk og yepp det er planen ,dog jeg må nok vente en stund før jeg kan nærme meg
din etterhvert så imponerende samling av Rolex :)

nå er det ingen vei tilbake :D gratulerer :D
Takk ,he he, er nok solgt ja tenker jeg

jeg tar meg i å se på klokka mange mange ganger i løpet av døgnet,he he ( tenker det er mange som kjenner seg igjenn i dette her inne )

Tegnet på en tapt sjel: du ser stadig på klokken uten å registrere tiden. Kan anbefale Explorer II fantastisk klokke!
Jepp en Explorer med sort skive på nato frister stort :smile:

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Gratulerer - og velkommen til klubben!
takker :D

Gratulerer så mye med din første Rolex! Kan se for meg at det er en god følelse. Gleder meg til min første:)
Takker for gratulasjon :)

Godt førstekjøp. Det geniale med GMT er jo som du har skjønt variasjonsmuligetene med bezel-insert.
Ikke dumt at det er quick-set dato heller ;)

Ja, med muligheten til å skifte bezel i forskjellige farver gjør jo at man straks plutselig har flere ur ,farver til hverdags og sort til mer anonyme ærend som til dress etc foreks

gratulerer og velkommen i klubben!

jeg kjøpte min andre rolex knapt 1 måned etter den første, får håpe du går i samme fellen;)
He he ja skal ikke se bort ifra at jeg kanskje ryker i noenlunde samme fellen skal du se,er jo bitt av basillen nå så..:)

Grattis. Pepsi GMT er noe jeg selv har veldig lyst
på!

Takker , ja ikke sant, er jo noe klassisk over pepsien,hele utseende er så friskt samtidig som den har en interesant historie bak seg også

Gratuler med en fantastisk klokke! Må ha en GMT selv også tenker jeg ;) Jeg fikk min første Rolex tirsdag forrige uke så kjenner følelsen :)
Takk , da må jeg jo gratulere tilbake ,hvilken rolex modell var det så du fikk gleden av å få på armen da? :)

Nydelig GMT! Grattis så mye!

Takk Krille :)

velkommen i klubben, grattis....
Takk Lars, føler meg virkelig velkommen.

Til sist- takker for alle gratulasjoner og kommentarer
utrolig masse hyggelige og kunnskapsrike personer her inne, er en glede og tilbringe tid her inne og følge poster og lese gamle og nye innlegg, og til sist beklger det ble litt mye quoting her på slutten,men håper jeg fikk alle med