Nytt medlem idag

Medlem
3. okt. 2010
Sted
Vestfold
Hei
Etter å ha lest på forumet deres relativt ofte noen måneder, tenkte jeg at jeg skulle bli medlem. Må si det er noen enormt kunnskapsrike sjeler her:D
Jeg har desverre ikke noe sjeldent å vise frem, men ett sted må man jo starte;)

Prøver å legge inn ett bilde også

Velkommen Blackbird!
Flott og klassisk Omega!
Se ikke bort fra at du blir inspirert til familiforøkelse. Det er fort gjort her inne, er jeg redd...

Velkommen til forumet :)

Nok en gang får noen meg til å angre på at jeg solgte min... Jaja... Noen feil skal man jo gjøre i livet :p

Velkommen til forumet! Planet Ocean er langt fra noen beskjeden start, det er faktisk en skikkelig stilig klokke som er en grail for mange;)

Velkommen til forumet :)

Nok en gang får noen meg til å angre på at jeg solgte min... Jaja... Noen feil skal man jo gjøre i livet :p

Gjør du ikke større enn å selge en klokke som lett kan kjøpes igjen ville jeg ikke klaget! :D

Flott klokke Blackbird! Ikke se bortifra at du snart blir inspirert til en familieforøkelse! ;)

Takker for velkomster.
Ja teknor, kansje neste strap blir en Nato:)
Det er ganske artig å bytte reimer, overraskende hvor mye klokken forandrer seg på armen og utseende.

Her er favoritten min så langt. Veldig behagelig skinn. (shelll cordovan)

DSC_0006.jpg
[/IMG]
DSC_0004.jpg
[/IMG]

Planet ocean er jo bare kjempefet!! :cool:
personlig syns jeg og den sorte som du har er finere enn den orange utgaven
comboen me sort skinnreim var jo utmerket ,passet skikkelig godt

Hei igjen.
Nå har jeg handlet inn litt småting og prøver å legge ut litt bilder.
Jeg tenkte litt bilder av forskjellige nato/zulu riemer på min PO kunne være artig.
Har også tatt med min nyinnkjøpte Sinn. Det har blitt klokka som jeg bruker på jobb. Er blitt veldig fornøyd med den også:D

DSC_0016.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0012.jpg

Min favoritt nato
DSC_0017.jpg

Omega PO + Sinn 656
DSC_0007-1.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0018.jpg