Nytt medlem ser etter ny klokke.

Woohoo! Da var den endelig her! 9 dager fra Tyskland å hjem! Vel vel, det var verdt det! Klokken, begge bokser og all dokumentasjon er mint! Matching numbers og greier. Da var første ordentlige klokke på plass en drøy uke etter den store dagen!

Vedlegg

• IMG_2311.JPG
    IMG_2311.JPG
    120,7 KB · Visninger: 0
Woohoo! Da var den endelig her! 9 dager fra Tyskland å hjem! Vel vel, det var verdt det! Klokken, begge bokser og all dokumentasjon er mint! Matching numbers og greier. Da var første ordentlige klokke på plass en drøy uke etter den store dagen!

Gratulerer! Hilsen en annen Breitling-fan. :) Nå som du har en "ny" klokke, kan du begynne å sikle etter vintage Breitling:

c970c729-9ea0-41d0-939c-5ea28b84551c_zpspaeia0i6.jpg

Ww5OXmO.jpg

EDIT: Ser at du er pilot? Den øverste er opprinnelig kjøpt i Vietnam i 1969 av en helikopter-pilot ved navn P. Lewis, blodtype 0+. Det har han fått gravert inn på lenka... :)

Redigert:
Tøft! Jeg er opprinnelig trafikkflyger, men har jobbet som ingeniør nå i 10 år. Har fortsatt gyldig flysertifikat og flyr innimellom. Breitling har følgelig vært favorittklokka!

• Liker
Reaksjoner: SpaceCowboy
Holder med Sinn som er supre klokker som tåler alt og er vanntette. Selvfølgelig er Breitling bra men Sinn er heller ikke noe dårlig investering.

Ja, det finnes tusen meninger om dette. For meg er det Breitling som gjelder. Har hatt klokka i snart 3 måneder nå, og må glise litt for meg selv hver gang jeg sjekker klokka! It's a keeper!

• Liker
Reaksjoner: raknes og fredskijj