- Medlem
- 15. mars 2014
Hej!
Det är dags att sälja min limiterade Speedmaster.
Den har tillbringat mesta tiden i klocklådan och blivit väldigt sparsamt använd.
Jag skulle kalla den för nyskick men alla lägger in olika värderingar i det ordet så jag säger istället mycket bra skick.
Kan inte se några märken på den alls.
I min mening Omegas mest spännande och snyggaste släpp på länge.
Limiterad i 1969 ex. och sedan länge slutsåld hos AD.
Glasring, visare och markörer i guld, keramisk tachymeter, laser graverad PVD urtavla och driven med ett cal. 1861 urverk.
http://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/moonwatch/anniversary-limited-series/31162423006001
Min är inköpt 2014-09-12 så gott om tid kvar på den 2-åriga garantin.
Stor Limited Edition box, ytterbox, AD stämplade certifikat, bruksanvisning, hangtags osv. medföljer
Idag finns bara 4 stycken till salu via urhandlare i EU (i lager) och priserna börjar på 63,500:- + frakt, avgifter och fraktförsäkring.
Säljer denna för 54 000 NOK
Finns i Stockholm.
Det är dags att sälja min limiterade Speedmaster.
Den har tillbringat mesta tiden i klocklådan och blivit väldigt sparsamt använd.
Jag skulle kalla den för nyskick men alla lägger in olika värderingar i det ordet så jag säger istället mycket bra skick.
Kan inte se några märken på den alls.
I min mening Omegas mest spännande och snyggaste släpp på länge.
Limiterad i 1969 ex. och sedan länge slutsåld hos AD.
Glasring, visare och markörer i guld, keramisk tachymeter, laser graverad PVD urtavla och driven med ett cal. 1861 urverk.
http://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/moonwatch/anniversary-limited-series/31162423006001
Min är inköpt 2014-09-12 så gott om tid kvar på den 2-åriga garantin.
Stor Limited Edition box, ytterbox, AD stämplade certifikat, bruksanvisning, hangtags osv. medföljer
Idag finns bara 4 stycken till salu via urhandlare i EU (i lager) och priserna börjar på 63,500:- + frakt, avgifter och fraktförsäkring.
Säljer denna för 54 000 NOK
Finns i Stockholm.
Redigert: