Nytt RAN...hos Bjerke!!!

Ikke bra... Trist for Bjerke at de blir ranet.

Men en Audi A4?!
Er vi tilbake på 1990-tallet nå?

En Audi 80? Da er vi plutselig tilbakepå 1980-tallet vel? :)

Ugh.. trasig likevel. Tør ikke tenke meg hvordan det er å være på jobb i en sånn situasjon. Det må være helt ufattelig uhyggelig.

:(

Utrolig leie saker. Godt at det ikke gikk fysisk utover de ansatte. Det er nok uansett traumatisk å blir utsatt for noe slikt.

Ja, dette er bare trist. Mange som opplever dette som ansatt sliter lenge etterpå, men jeg regner med at de ansatte hos Bjerke er godt kurset.

Jeg kjørte forbi der en halv time før - "synd" det ikke skjedde når jeg kjørte forbi, da skulle den lille Audien fått litt tyskerstål og bryne seg på:p (lett å være tøff i trynet nå);)

Jeg kjørte forbi der en halv time før - "synd" det ikke skjedde når jeg kjørte forbi, da skulle den lille Audien fått litt tyskerstål og bryne seg på:p (lett å være tøff i trynet nå);)

Vel, da håper jeg tyskerstålet ditt var H&K framfor MB eller BMW. Ingen grunn til å leke helt når det er våpen involvert.
(Med mindre det var mine egne klokker det var snakk om, jeg vet ikke om jeg ville fikse å være smart hvis jeg ble ranet for mine kjæreste eiendeler :? Men, viktig å huske på at det kun er ting.)

Sender de ansatte noen tanker i denne stund, vi får håpe de skyldige blir tatt raskt.

Vel, da håper jeg tyskerstålet ditt var H&K framfor MB eller BMW. Ingen grunn til å leke helt når det er våpen involvert.
(Med mindre det var mine egne klokker det var snakk om, jeg vet ikke om jeg ville fikse å være smart hvis jeg ble ranet for mine kjæreste eiendeler :? Men, viktig å huske på at det kun er ting.)

Hehe... Ja, jeg pleier å kjøre rundt væpet til tennene;)

Nei, hadde nok gjort som alle de som var der, men tanken på å ha jevnet fluktbilen med et kumlokk er jo morsom. Kunne jeg sikkert plukket opp en klokke med god rabatt etterpå:D