Nytt ur, Ny unboxing sent en mandags kveld! :D

Medlem
7. juni 2010
Innlegg
300
Sted
Oslo
Etter at fristelsen for noe nytt meldte seg måtte noe gå ut og noe komme inn. Jeg liker det gjerne klassisk og stilfullt og skulle gjærne slått til på en Patek eller en Jeager, men som student er jeg ikke i nærheten av det. Derfor må jeg se etter andre alternativer. De er det en del av, heldighvis :) Omega har seilet opp som en av mine absolutte favoritter blant alle manufakrurene og om ikke lenge (forhåpentlighvis) blir jeg eier av en. :) Denne gangen snakker jeg ikke om Omega men?.... Hva kan det være?


Vi kjører i gang!


2011-08-22232000.jpg


2011-08-22232024.jpg


Hvorfor en Tag liksom?

2011-08-22232052.jpg


2011-08-22232107.jpg


2011-08-22232144.jpg


Hva skjuler seg her da?

2011-08-22232324.jpg


En av de peneste Tagene jeg har sett :)

En Tag Heuer Carrera Twin Time (Gmt) utstyrt med Tag Heuer Calibre 7 og en behagelig croco-rem.


2011-08-22235453.jpg


2011-08-22232452.jpg


Veldig fin støvsuger bak der :cool:

2011-08-22232402.jpg


Til slutt et obligatorisk wristshot! :D
 
Gratulerer så mye med nytt og stilig ur Thollefs1!

Håper du får litt glede av det før det flippes :p;)
 
Kul den der Thollepostei! Vi får se hvor lenge du holder på denne før det for alvor begynner å klø i flippe-foten! =) Men for all del, en virkelig klassisk keeper etter min mening!
 
En digg klokke den der.

Har ikke sett denne modellen før, men må si den er vakker.

Mange ganger gratulerer fra denne kanten.

Jeg må skaffe meg den nyeste Tag Heuer katalog.
 
Gratulerer noe inni granskauen mye med flott klokke!

Så sent som på fly-GTG på søndag sa jeg at det var noen Carrera-modeller jeg likte veldig godt. Dette er det vakreste de har i katalogen derfra - IMO. Dere får huske på at jeg er en enkel sjel fra bygda, så jeg håper at dere andre TH-eiere ikke blir grinete på meg :D
 
Gratulerer med flott klokke:) Jeg har den samme med hvit skive, og synes klokka har mange fine detaljer samtidig som den er veldig stilren.
 
Gratulerer noe inni granskauen mye med flott klokke!

Så sent som på fly-GTG på søndag sa jeg at det var noen Carrera-modeller jeg likte veldig godt. Dette er det vakreste de har i katalogen derfra - IMO. Dere får huske på at jeg er en enkel sjel fra bygda, så jeg håper at dere andre TH-eiere ikke blir grinete på meg :D

Jo takk for det :) Den er lekker. Tag Heuer er for meg Carrera, Grand Carrera og Monaco serien.
Ingen tvil om hvem som kommer til å pryde armen de neste ukene :)

Gratulerer med flott klokke:) Jeg har den samme med hvit skive, og synes klokka har mange fine detaljer samtidig som den er veldig stilren.

Helt enig. Jeg falt helt for den da jeg fikk den på armen :) Hvit er ikke feil. Har du den på brun croco? Vet du forresten hva lenken koster til denne?
 
Jo takk for det :) Den er lekker. Tag Heuer er for meg Carrera, Grand Carrera og Monaco serien.
Ingen tvil om hvem som kommer til å pryde armen de neste ukene :)



Helt enig. Jeg falt helt for den da jeg fikk den på armen :) Hvit er ikke feil. Har du den på brun croco? Vet du forresten hva lenken koster til denne?

Jeg har den på brun croco og sort racing-skinn m/hull. Vet dessverre ikke hva lenken koster.
 
Gratulerer så mye, denne hadde jeg sansen for. Lagret i "den-gangen-jeg-trenger-dressklokke" delen av hjernen.
 
Gratulerer! Dette er, etter min oppfatning, kanskje TH's vakreste ur.
Virkelig lekkert!