Obligtorisk tilskudd + a

Gratulerer! Gleder meg til å se mange flotte bilder av denne.

Har samme selv, og er enig i at den bærer stort. Har vurdert Explorer II 42mm selv, men er usikker på grunn av størrelsen.

Håndleddene mine takler Sub-C bra, så det var interessant å høre at oddsen for å slippe unna med størrelsen på Explorer II er bedre enn jeg trodde.

Igjen: gratulerer, og slit'an!

@braza2013 Et kjapt WS. Overraskende liten forskjell in situ.

20140926_135817_1_zpsfd6a4d00.jpg

Redigert av en moderator:
Klokka er smellfin den Loevhagen, men om du ville være brydd med å legge til en a i trådtittelen ville det i tillegg hjelpe de av oss som er fryktelig plaget av obsessiv kompulsiv rettskrivingslidelse! På forhånd takk!

Jeg gikk inn på tråden igjen pga. endring av tittel. Ler meg skakk :mrgreen:
Jaddajaddajadda, bare mor deg på andres bekostning du @Tetragrammaton, du og @Loevhagen!

En obsessiv-kompulsiv rettskrivingslidende har på den positive siden betydelig glede over gode ord man ikke har hørt før, og i så måte har jeg gledet meg usigelig over ukens beste nyord, «Fabergéeggtrackingkomplikasjon». Hvis du er konstruktøren bøyer jeg meg i dyp respekt, og hvis du bare er formidler er jeg uansett takknemlig!

@aek Jeg er konstruktøren, og tar imot din respekt med takknemlighet og glede :) I det hele tatt er jeg glad i nye ord og ordsammensetninger, for eksempel sesongrelevante vindusspylervæskeoverforbruksvær.

Nice, da har kona nå et ord (vindusspylervæskeoverforbruksvær) når jeg tømmer vindusspylevæsketanken på 4 liter bare ved å kjøre en kort tur til butikken.

Nice, da har kona nå et ord (vindusspylervæskeoverforbruksvær) når jeg tømmer vindusspylevæsketanken på 4 liter bare ved å kjøre en kort tur til butikken.
Du lurer kanskje kona med den der «skal bare en tur til butikken» @Loevhagen, men vi her inne vet at du har kjørt for å kjøpe enda en ny Rolex, og fra deg til Lervik og hjem igjen er vel en avstand på omtrent akkurat 4 liter spylevæske, i hvert fall i vestlandsk vindusspylervæskeoverforbruksvær?

Kanskje det @MrFinale - eller en Sky-Dweller. Synes den er kul. )

Neida - det er egentlig ikke noen modeller fra Rolex som virkelig frister nå. Jeg vet det høres rart ut og si man er ferdig, men en gang får man jo rett. Dukker det opp en flott vintage 551x eller noe slikt, så kanskje jeg kjøper en Rolex til.

SKY-DWELLER_04.jpg

Kanskje det @MrFinale - eller en Sky-Dweller. Synes den er kul. )

Neida - det er egentlig ikke noen modeller fra Rolex som virkelig frister nå. Jeg vet det høres rart ut og si man er ferdig, men en gang får man jo rett. Dukker det opp en flott vintage 551x eller noe slikt, så kanskje jeg kjøper en Rolex til.

Eller kanskje en Panerai? ;) Du skrev vel litt om en Pam 312 litt tidligere?
Har selv hatt lyst på 312, men etter pene bilder fra @Dr. Fiddy og en liten prøverunde på GTG forrige uke har jeg fått mer og mer sansen for 233!
Fantatisk klokke som sitter utrolig godt på hånden:) Pakket med masse pene små detaljer;)