Alt som var galt og riktig med 70-tallet på en gang.
Jøss, den var så over the top at det nesten ble kult
Alt som var galt og riktig med 70-tallet på en gang.
Jeg akter ikke å poste bilde av disse klokkene da jeg vil skåne dere for synet
Rado klokkene er noe av det verste jeg har sett. Ja, mange av klokkene er for menn. Tro det eller ei.
Har selv prøvd en Rado eller to, riktignok med en del øl innabords. Våknet i fosterstilling dagen derpå å ropte etter mamma
Jeg akter ikke å poste bilde av disse klokkene da jeg vil skåne dere for synet
Rado klokkene er noe av det verste jeg har sett. Ja, mange av klokkene er for menn. Tro det eller ei.
Har selv prøvd en Rado eller to, riktignok med en del øl innabords. Våknet i fosterstilling dagen derpå å ropte etter mamma
Både Rolexen og Chopard er jo dameklokker så det er jo liksom ingen vits i å kåre noen av disse som stygge og eller usmaklige, jeg kunne godt tatt ei berte med et sånt ur på armen.
Det er vel heller ikke solgt så veldig mange av disse modellene og det er vel ikke så mange her inne som kommer til å kjøpe gaver i denne prisklassen tror jeg. Eller finnes det noen milliardærer her inne som handler såpass?
La damene ta stilling til om hvorvidt de liker klokker, smykker og klær osv. Når det kommer til stykket er det oftest damene som bestemmer hva de skal ha på seg.
Det har vi liksom ikke så mye med å gjøre.
Dette gjelder jo forsåvidt Tissot klokkene som blir omtalt i denne tråden, det er også en dame klokke.
Nesten alle damer jeg kjenner som har sett bilder av denne Rolex klokken har helt klart ment at den er helt rå.
Bestillte 3. Dette må jo bli tidenes investering...
Noen bidrag....
gammel tråd, men jeg tror jeg har funnet vinneren av det styggeste uret.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26788861 fytte rakkeren så stygt