Dette var en pen klokke! Gratulerer så mye :)
Marius M Medlem 24. juni 2012 Innlegg 2.320 Sted Oslo 18. jan. 2013 #21 Dette var en pen klokke! Gratulerer så mye
Timekeeper Medlem 30. mars 2011 Innlegg 3.527 Sted Oslo 18. jan. 2013 #23 Garteulerer med meget tøft retrolookur fra tyskland. Enjoy!
Birostris Medlem 8. jan. 2012 Innlegg 156 Sted Bodø 18. jan. 2013 #25 Takk for gratulasjoner, alle sammen! Dere er nå en trivelig gjeng. Pål skrev: Gratulerer med nytt ur! Hva synes du om størrelsen? Klikk for å utvide... Jeg synes størrelsen er flott, selv om den ideelt kunne vært litt tynnere. Den er nesten like tjukk som Monsteret, men føles ikke sånn pga den bua toppen. Mye rundere og grasiøs enn et Monster, naturlig nok. boenna_69 skrev: Grattis! Denne er flott, og jeg overtar den gjerne hvis du blir lei! Hvilket urverk gikk du for, 2824 eller 9015? Klikk for å utvide... Tviler på jeg blir lei med det første, men skal huske på deg. Valgte 2824-2, så dette er også mitt første sveitsiske verk. Lien skrev: Gratulerer så mye, denne modellen liker jeg svært godt. Du gikk definitivt for den peneste i serien også Klikk for å utvide... Det synes jeg også.
Takk for gratulasjoner, alle sammen! Dere er nå en trivelig gjeng. Pål skrev: Gratulerer med nytt ur! Hva synes du om størrelsen? Klikk for å utvide... Jeg synes størrelsen er flott, selv om den ideelt kunne vært litt tynnere. Den er nesten like tjukk som Monsteret, men føles ikke sånn pga den bua toppen. Mye rundere og grasiøs enn et Monster, naturlig nok. boenna_69 skrev: Grattis! Denne er flott, og jeg overtar den gjerne hvis du blir lei! Hvilket urverk gikk du for, 2824 eller 9015? Klikk for å utvide... Tviler på jeg blir lei med det første, men skal huske på deg. Valgte 2824-2, så dette er også mitt første sveitsiske verk. Lien skrev: Gratulerer så mye, denne modellen liker jeg svært godt. Du gikk definitivt for den peneste i serien også Klikk for å utvide... Det synes jeg også.
Eirik Medlem 21. aug. 2011 Innlegg 1.353 Sted Oslo 18. jan. 2013 #26 Gratulerer så mye, synes denne er kjempe tøff Bestilt samme selv, men har stoppet opp på Oslo letter center..
Gratulerer så mye, synes denne er kjempe tøff Bestilt samme selv, men har stoppet opp på Oslo letter center..
IntoTheSea Medlem 15. mai 2011 Innlegg 247 Sted Troms 18. jan. 2013 #27 Gratulere med nytt Måte snoke litt på ebay etter merket..