Og så lang tid tok det før den nye Daytonaen lå på Finn.

Medlem
7. aug. 2011
Sted
Østlandet
Ingen kommentar, annonsen taler for seg. Happy bidding. :D

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30889425

25_1173018527.jpg

ps: Anbefaler dere og lese annonsen.

Ser ikke helt hva som er galt med annonsen... Fin klokke som er priset alt for høyt. Har dog litt vanskelig med å tro at det er venteliste på denne alt. Bjerke hadde hvertfall to stykker inne sist jeg var der.

Edit: Eneste jeg stusser over er kanskje dette

Overføring til norsk bankkonto når det gjelder betaling.

Hvem sin konto overfører du pengene egentlig til? Han har jo hatt en historie på seg for å benytte seg av andres bankkontoer for å slippe skatt og det styret som følger med...

Ser ikke helt hva som er galt med annonsen... Fin klokke som er priset alt for høyt. Har dog litt vanskelig med å tro at det er venteliste på denne alt. Bjerke hadde hvertfall to stykker inne sist jeg var der.

...

Lervik ur solgte sitt eksemplar rimelig kjapt, og har nå venteliste på 2-3 stk. Spørs om ikke Bjerke også blir kvitt sine eksemplarer ganske fort :)

Hvem sin konto overfører du pengene egentlig til? Han har jo hatt en historie på seg for å benytte seg av anders bankkontoer for å slippe skatt og det styret som følger med...

Nå skjønner jeg hvordan Anders har finansiert den flotte klokkesamlingen sin...:)

Vel.... når man er dømt (korriger meg om jeg tar feil her...) for momsunndragelse / ulovlig innførsel av ur og har sittet inne for det, ville vel i alle fall jeg som kjøper av et ur i denne prisklassen passet på at alt gikk korrekt for seg. At myndighetene kommer og tar beslag i en klokke du har spart hele elleve tusen på er vel ikke verdt "besparelsen"?!