Oh for et døgn!! :-)

Grattis! Dette ble bra, og gleder meg til å se neste. Min kone har gradvis gått fra uinteressert til "åhh, se på de små detaljene..." pga samme klokke.

Gratulerer så mye ;)

Snart får du medlemsskortet for Speedmaster Owners Club i posten:

ooc_spee.gif

:D

Gratulerer så mye med flott klokke. Den satt jo som et skudd på armen din, denne. For en gangs skyld fikk vi et hårløst og delikat Wrist Shot her inne også :D
:cool:

Begge med chrono, for å overvåke tempoet til lærlingene? ;)
Hehehe, om ikke annet meget gode muligheter for en mer kontrollert multitasking. :razz:

Grattis! Dette ble bra, og gleder meg til å se neste. Min kone har gradvis gått fra uinteressert til "åhh, se på de små detaljene..." pga samme klokke.
Skjønner akkurat hvordan det er ja. :D

Gratulerer så masse med en nydelig klokke!!!

Hehe, den har jeg også hørt.
Hadde en handel som gikk gjennom søsteren til han som skulle ha uret. Hun var veldig skeptisk til hele opplegget. :p

Jeg har også handlet gjennom søsteren til en hyggelig kar her på forumet. Mon tro om det er samme søster og hvor mange ganger hun må ha opplevd dette i forskjellige byer :p.

Først og fremst vil jeg takke Risti4life, for å sette meg i kontakt med en svært hyggelig herremann fra David Andersen, som forøvrig syntes min Black Monster var skikkelig kul på meg.:mrgreen:

Bare hyggelig! Og så utrolig gøy både å se at uret sitter som et skudd og høre at du er fornøyd!! En nydelig klassiker som står godt til den litt mer moderne varianten du har fra før :)

GRATULERER!!

Gratulerer med et meget godt valg! Og så full pakke med lenke _og_ originalrem, perfekt :)

Takker for alle gratulasjoner! :D Jeg koser meg som bare det, den har skikkelig delikat lume i forhold til det andre monstret mitt. :p

Ref. nr. på baksiden av uret er 1750032 og lurer litt på hvilket år den er fra da?
De sluttet vel å produsere den på 90-tallet hvis jeg ikke husker feil, og må si den jeg har er et meget pent eksemplar. :D