Bestilte ett ledd til min seiko klokke hos Urmaker Roll Hansen i Drammen til den nette sum av kr 2200.......ja vi snakker om ett ledd på lenka. Er faktisk dyrere en 18k gull.
Mvh
Timebandit
Mvh
Timebandit
Bestilte ett ledd til min seiko klokke hos Urmaker Roll Hansen i Drammen til den nette sum av kr 2200.......ja vi snakker om ett ledd på lenka. Er faktisk dyrere en 18k gull.
Mvh
Timebandit
Mulig dette ikke er sammenlignbart, men Bjerke tok 500 for et ledd til en seadweller fra en kollega.
Det som var leit, og som jeg har snakket med timebandit om, er at jeg sendte med leddene da jeg solgte klokken. La dem i en liten pose som jeg (idiotisk nok) la sammen med bobleplasten oppi pakken. Burde jo selvfølgelig ha informert om dette, men trodde den skulle være lett nok å se. Men kan lett se for meg at den lille posen har blitt dyttet til siden i iveren om å åpne pakken.
Oh well. Hadde vært interessant å vite om det er Seiko som setter den syke prisen til ADen, eller om det er ADen som bare presser prisen latterlig opp for sin egen del. Er vel en blanding av begge deler.
Her er en quote fra WUS:
"Hi there,
I am in the same situation as you. My Ananta is on a strap and i would like to get a bracelet as an option.
Where did you get your bracelet and how much did you pay for it?"
"I ordered it from Arizona Fine Time for $300."
Men så kan vel ikke prisen for enkelt ledd sammenlignes med en komplett lenke, men allikevel...
Kan nevne som en referanse at jeg i forrige uke betalte ca. 450 kroner for en ekstra link til Oyster lenke, hos RSC her i Shanghai.
WTF?
For et Seiko stålledd... Det er jo ikke spring-drive i leddene.