Ok og oppgradere en eldre Rolex?

Rolex skal være lite villige til å levere ut deler som byttes ut. Disse går litt for ofte til fake-produsenter, hevdes det.
Man står vel fritt til å serve en slik Sub(med det enkle verket den har) hvor enn man måtte finne det for godt? Tipper trådstarter kommer vel så godt i fra det om han server denne hos @Arcticboy eller Urmaker Thomas Guldbrandsen heller, enn hos Rolex. IMHO.

Ellers, en utrolig flott Sub @Guran. Du er nok i et eksklusivt selskap som har eid en Sub i så mange år, fra den var ny.
Mange nye år ønskes både klokke og eier!

• Liker
Reaksjoner: Arcticboy og Rød
Artig historie. Skulle ønske den var min. Trodde forøvrig først at det var en 16800 siden den er fra 1980, men såvidt jeg kan se er det plexiglass, så da snakker vi vel om en av de siste1680-ene?

Slenger meg unisont på med alle andre her og oppfordrer deg til å holde klokken original. Hvis du bytter f.eks visere så påvirker det ikke bare verdi, men du får en betydelig fargeforskjell på visere kontra urskiven. Det ødelegger litt av det flotte uttrykket på klokken. Du bør derfor uansett spesifisere at ingen synlige deler skal byttes ut neste gang du skal ha den på service.

Nydelig ur. Skulle ønske jeg hadde noe tilsvarende med en slik historie :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Bra du har spart på sertifikatet. Det må du passe godt på sammen med klokka. Den hadde fin patina den suben!