Er det noen som har sett dette i Norge? Lar det seg skaffe eller er det utsolgt?
Vasbotten Støttemedlem Medlem 20. okt. 2008 Innlegg 349 Sted Harstad 4. mars 2018 #1 Er det noen som har sett dette i Norge? Lar det seg skaffe eller er det utsolgt?
Jørgen Bidragsyter Medlem 14. jan. 2013 Innlegg 1.184 Sted Norge 4. mars 2018 #2 Mener jeg har hørt at Norge fikk 2.. Men dette er ikke noe jeg har fått bekreftet. Forstod det slik at de var utsolgt ca. når de ble presentert.. Reaksjoner: Vasbotten
Mener jeg har hørt at Norge fikk 2.. Men dette er ikke noe jeg har fått bekreftet. Forstod det slik at de var utsolgt ca. når de ble presentert..
E Erik1980 Medlem 18. april 2018 Innlegg 2 Sted Tønsberg 15. juli 2018 #3 Vasbotten skrev: Er det noen som har sett dette i Norge? Lar det seg skaffe eller er det utsolgt? Klikk for å utvide... De har et sett på Thune i Stortingsgaten, jeg var innom lørdag 7 juli og da sto det i vinduet. Reaksjoner: Vasbotten
Vasbotten skrev: Er det noen som har sett dette i Norge? Lar det seg skaffe eller er det utsolgt? Klikk for å utvide... De har et sett på Thune i Stortingsgaten, jeg var innom lørdag 7 juli og da sto det i vinduet.