Dette så ut som en tråd som appellerte til meg!
Slenger med et rykende ferskt bilde.
Se bort ifra skitten kopp med frekk referanse.
Denne er polariserende. 38.5mm modellen ser så bra ut at jeg tror det er klokken rolex datejust 2 prøver å være, 41.5mm modellen er helt grusom.
Deler et bilde til av min "Captains Watch" på Alligator reim. Denne kommer orginalt på lenke med polerte midtledd.
[/url][/IMG]
Denne er polariserende. 38.5mm modellen ser så bra ut at jeg tror det er klokken rolex datejust 2 prøver å være, 41.5mm modellen er helt grusom.
Ja, det var litt av en brannfakkel. Men skjønner allikevel hva du mener, og er delvis enig, bortsett fra at 41.5 ser grusom ut. Hadde jeg hatt 38.5 på mitt håndledd, hadde jeg sett ut som en liten jente. 41.5 er i mine øyne helt perfekt(til størrelsen på mitt håndledd).
Du må ha håndledd som lecablokker.
Veldig pen på rem også, faktisk første gang jeg har sett.
Var innom urmaker i dag, og prøvde ut både AT GMT og 41,5 mm AT. Begge med blå skive, den fargen er helt magisk!
Nå må jeg tenke litt på om jeg skal gå for en av de, eller om jeg havner tilbake på rolex. Jeg digger GMT´n, men det kan blir en litt travel skive. Samtidig liker jeg komplikasjonene, og da må jo nødvendigvis skiven bli der etter. Den kunne med fordel ha vært et lite hakk mindre, men jeg greier fint å bære en 44mm.
Noen som har noen tanker?
Var innom urmaker i dag, og prøvde ut både AT GMT og 41,5 mm AT. Begge med blå skive, den fargen er helt magisk!
Nå må jeg tenke litt på om jeg skal gå for en av de, eller om jeg havner tilbake på rolex. Jeg digger GMT´n, men det kan blir en litt travel skive. Samtidig liker jeg komplikasjonene, og da må jo nødvendigvis skiven bli der etter. Den kunne med fordel ha vært et lite hakk mindre, men jeg greier fint å bære en 44mm.
Noen som har noen tanker?
Synes Aqua Terra generelt har et "finere"design enn Rolex. (Nå blir jeg vel halshugd). Kvalitetsmessig står den helle ikke tilbake for Rolex. Den blå skiven er utrolig lekker og klasisk. GMTen har en annen blåfarge, men likefullt nydelig. Liker du komplikasjoner, gå for GMTen, hvis håndleddet tillater. De er jo uansett ikke like prangende som Panerai. Rolex har nok høyerer prestisje blant menigmann, men med de varslede prisøkningene hos Omega, gjør du et godt kjøp nå. Lykke til i jakten.