Omega De Ville Chronometer (Co-Axial) 18 karat gull

E

Equitem

Guest
Hei,

Jeg har en Omega De Ville Chronometer (Co-Axial) i 18 karat gull som jeg kjøpte ny for ca 50' fra AD for 8 år siden. Den er ganske tykk og "heavy" - urkassen er 7 mm tykk. Har esker, serifikater og alt annet jeg fikk med da jeg kjøpte den. Tror modellen ikke lages lenger men jeg har følgende nummer på på dokumentasjonen:
Ref: 46313031
Calibre No: 2500

Modellen var en av de første som ble utstyrt med George Daniels Co-Axial urverk.

På Watchclub.com kan man lese følgende om modellen: "Originally retailed by Watches Of Switzerland in 2002, this 37mm 18ct yellow gold De Ville was one of the first models to be fitted with George Daniels famous 'Co-Axial' movement. Sporting a silvered dial with yellow gold applied batons and hands, and fitted to a black alligator Omega strap with yellow gold deployant clasp. Water resistant to 100m."

Vurderer å selge den men er usikker på verdi og på hvor lett den er å selge til en fornuftig pris i Norge. Er det noen som har en mening om det? En urmaker (Omegaforhandler) har gitt meg et anslag i annenhåndsmarkedet på 40'-50'.

Alle svar mottas med takk!

image.jpg1_zps66jpbewa.jpg

image.jpg2_zps50q1vwse.jpg

image.jpg3_zpsbaxq3wzu.jpg

image.jpg1_zpsiugpq1sh.jpg

Redigert av en moderator:
Markedet bestemmer hva prisen er, men anslaget er sikkert ikke helt off. Prøv å legge den ut for det du mener er riktig og som vil gjøre deg fornøyd. Får du solgt, flott! Ikke, så la vær og selg eller selg lavere..

• Liker
Reaksjoner: Equitem