Håper det er noen der ute som har noe info/historie som de kan dele med meg ang. dette uret :) ?
D Dest Medlem 8. juni 2011 Innlegg 4 21. jan. 2012 #1 Håper det er noen der ute som har noe info/historie som de kan dele med meg ang. dette uret ?
S Slettet bruker 1645 Guest 21. jan. 2012 #2 Dest skrev: Håper det er noen der ute som har noe info/historie som de kan dele med meg ang. dette uret Klikk for å utvide... Ikke at jeg vet, men ville toppe det finnes mange typer omega lommeur?
Dest skrev: Håper det er noen der ute som har noe info/historie som de kan dele med meg ang. dette uret Klikk for å utvide... Ikke at jeg vet, men ville toppe det finnes mange typer omega lommeur?
D Dest Medlem 8. juni 2011 Innlegg 4 21. jan. 2012 #3 Random Hero skrev: Ikke at jeg vet, men ville toppe det finnes mange typer ome Klikk for å utvide... Random Hero skrev: sliter litt med bildene her Klikk for å utvide...
Random Hero skrev: Ikke at jeg vet, men ville toppe det finnes mange typer ome Klikk for å utvide... Random Hero skrev: sliter litt med bildene her Klikk for å utvide...
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 21. jan. 2012 #4 Dest skrev: Håper det er noen der ute som har noe info/historie som de kan dele med meg ang. dette uret Klikk for å utvide... Du må nok komme med et bilde eller to, samt evt nummer som du finner på verket. Uten litt kjøtt på beinet blir det nesten som å spørre om hvor tung en fisk er Edit: Sorry, skrev posten mens du postet.
Dest skrev: Håper det er noen der ute som har noe info/historie som de kan dele med meg ang. dette uret Klikk for å utvide... Du må nok komme med et bilde eller to, samt evt nummer som du finner på verket. Uten litt kjøtt på beinet blir det nesten som å spørre om hvor tung en fisk er Edit: Sorry, skrev posten mens du postet.