Klokken ser jo ganske bra ut og størrelsen er jo spennende med en mellom ting av de to eksisterende størrelsene. Men hva skal man egentlig med en dykker med GMT? ..............................
@maghas9 ,dette er ikke en "dykker". Det er et GMT ur (reise ur) som er særdeles trykktett og som har en manuell heliumsventil. Med andre ord ikke et ur for den vanlige rekreasjonsdykker, men et funn for en metningsdykker - kansje.
edit: Per definisjon så skal et dykker ur ha mulighet for tidtaking ("measure elapsed time" som det står i en eller annen standard som jeg ikke husker nummeret på i farten)
Frode.
Ventet nesten at en slik påpekning kom Er i og for seg enig med deg.. men PO er jo egentlig en dykker og denne klokken er jo egentlig en dykker, enig? Men så lager de en GMT ut av den og da er det i min bok enten en ræva dykker eller et ræva GMT ur Setter dette litt på spissen nå altså.
Jeg klarer for øvrig ikke helt å bestemme meg når det gjelder utseendet, mulig det blir litt mye med oransje tall rundt hele bezelen. Men den har allerede vokst på meg siden første gang den ble postet her
Den vokser på meg..