Omega Seamaster 300M Chrono

Medlem
30. okt. 2010
Coming soon to a forum near you!

35014738.jpg

45053415.jpg

44153527.jpg

Tverrsum=20.7.0
Svar=2594.52.00
(den var da vel ikke så vanskelig gutter?)
Ha en god natt ;)

Er vant med at kinofilmene kommer litt senere her i fjellheimen enn i Christiania, men at det samme skulle gjelde for utboksinger hadde jeg ikke trodd.
Når bør jeg sette over popcornkjelen?

Here goes!

In your face unbox edition:
ub01.jpg

Boks (Juksa her ja.. hadde ikke tid til å vente på kamera)

ub1l.jpg

Klokke

ub2i.jpg

ub3i.jpg

ub6o.jpg

ub9q.jpg

ub7r.jpg

Slik, nå frykter jeg at rolexene får hvile leeenge... A new boss is in town..

Jøsses! Gratulerer med en meget pen Seamaster! :D

Tror det der må være den fineste Seamasteren jeg har sett.

Edit: bare det ikke er en slik Bond edition greier? ;)

Lumeshot DeLuxe

ub11.jpg

ub12.jpg

Mange takk til folket for gratulasjoner, endelig i seamasterklubben.... hei vent litt, teller ikke vintage seamastere da?!? I så fall har jeg 2-3 medlemsskap fra før av :)

Vi kjører en "pose" også, når vi først er i farta!! (Herregud jeg gruer meg til den dagen kjærringa fersker meg med å ta klokkebilder)

ub10.jpg

Takk for titten,
-H-

Supergrattis med en vakker klokke som jeg ikke hadde sett før (altså før jeg så den på finn og siklet en skvett i tastaturet)

Og takk for at du tar oppgaven alvorlig med å la oss få et godt innblikk i herligheten. Angående pose, tenk på gutta på styleforum.net som kjører "dagens klokke", bare at det er snakk om dagens outfit :)

Er denne fortsatt til salgs (modellen altså...) i butikk:)

Nå lurer jeg.... hmmm...

GRATULERER. Akkurat en slik vil jeg ha!

Mvh

Greg

For meg er dette en Seamaster hvor ALT er riktig; kasse, bezel, skive, visere, lenke og ikke minst urverk (cal 3133 om jeg ikke tar feil)!

Denne er vel den Seamasteren jeg ønsker meg mest!

Gratulerer!

Gratulerer med en fantastisk flott klokke! Vanskelig å finne noe feil ved denne;) og ikke minst nydelige bilder!