Omega Seamaster Aqua Terra GMT

Medlem
15. sep. 2010
ENDELIG i hus!

Noen husker kanskje at jeg for en tid tilbake diskuterte med meg selv og dere på forumet hvorvidt jeg skulle gå for en Omega Aqua Terra GMT eller en Breitling Avenger Code Yellow. Jeg er selv Omega mann, men var på randen av et lite sidesprang før forummedlemmene fikk meg tilbake på sporet med overveldende respons for Omegaen.

Og nå venner - er den i hus. Legger her ut wristshot og litt forskjellige bilder av den. Har også fått med original leather strap, men har et lite issue med den som gjør at jeg venter litt med bilder hvor den er på.

Omegas nye Co-Axial verk sørger for at det er et meget nøyaktig COSC sertifisert urverk som danser innvendig.

Skiven her skal minne om gamle skipsgulv, derav stripene. Visere, Omega logo og markører er i hvitt gull. Selve finishen på klokken ellers er stål. Safirglass med dobbelsidig coating både foran og bak. Den er uventet tung (bare positivt) og ligger med behagelig tyngde på håndleddet.

Frøken Fryd smiler bare undrende når hun ser meg med blikket hun en gang falt for (...), denne gangen mot et ur... lol

Hva synes dere?

IMG_0745.jpg

IMG_0757.jpg

IMG_0751.jpg

IMG_0747.jpg

IMG_0755.jpg

IMG_0759.jpg

Nydelig klokke!

Men, er det kun hos meg alle bildene bortsett fra det siste er veldig små??

Nei rousp, de er det her også. Jeg begynte med noen resizing greier i Photobucket (som antagelig var helt unødvendig), og nå får jeg ikke endret det selv om jeg har slettet alt i PB og lastet opp på nytt. Aner ikke hva som har gått galt...

Forsøker å legge dem inn på nytt her:

IMG_0745.jpg

IMG_0757.jpg

IMG_0755.jpg

IMG_0759.jpg

Gratulerer, denne var jo lekker digger fargen på skiva.

Dog et par ting som skurrer litt i mine øyne, 24-timers viseren, er ikke den litt kort? Også synes jeg kanskje sub-dialsene kunne hatt litt mer luft mellom seg, men dette er meg da:p

Alt i alt en av de penere Omegaene jeg har sett!

Gratulerer så mye!:D
VIrkelig et imponerende ur!
Et mesterstykke fra Omega.:D

Veldig tøff klokke om du er av den typen som liker sporty ur. Grattis! :D