Vurderer salg av min originale og fine vintage Omega Seamaster Automatic Calendar.
Jeg har hatt stor glede av denne, men vurderer å selge den til fordel for annet kjøp. Denne har med tiden fått sjarmerende patina med "tropical dial".
Klokken har fått full overhaling hos autorisert urmaker 24.9.2023 og er enda under garanti. Jeg kjøpte denne selv fra Helles gull og sølv i oktober 2023.
Bilder fungerer som en del av beskrivelsen. Vanskelig å gi et nøyaktig inntrykk av farge, så har lagt med bilder fra to forskjellig kameraer og lysforhold for sammenlikning. Beste er såklart å avtale et møte for å se den IRL. Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe!
Teknisk info Ref 2849-4
Cal 503
Serienr 15...
Årsmodell 1956
Klokken ble opprinnelig gitt I gave fra et firma til en trofast arbeider.
Pris har jeg satt til 11.000,-
Ønsker helst salg f2f i Oslo, men kan sendes på kjøpers regning og risiko - kun om penger er på konto først. Det er lov å komme med bud.
Jeg har hatt stor glede av denne, men vurderer å selge den til fordel for annet kjøp. Denne har med tiden fått sjarmerende patina med "tropical dial".
Klokken har fått full overhaling hos autorisert urmaker 24.9.2023 og er enda under garanti. Jeg kjøpte denne selv fra Helles gull og sølv i oktober 2023.
Bilder fungerer som en del av beskrivelsen. Vanskelig å gi et nøyaktig inntrykk av farge, så har lagt med bilder fra to forskjellig kameraer og lysforhold for sammenlikning. Beste er såklart å avtale et møte for å se den IRL. Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe!
Teknisk info Ref 2849-4
Cal 503
Serienr 15...
Årsmodell 1956
Klokken ble opprinnelig gitt I gave fra et firma til en trofast arbeider.
Pris har jeg satt til 11.000,-
Ønsker helst salg f2f i Oslo, men kan sendes på kjøpers regning og risiko - kun om penger er på konto først. Det er lov å komme med bud.
Vedlegg
-
Omega_seamaster_komprinert.jpg89,3 KB · Visninger: 0
-
Omega_seamaster_komprinert-17.jpg68,8 KB · Visninger: 0
-
Omega_seamaster_komprinert-14.jpg60,8 KB · Visninger: 0
-
Omega_seamaster_komprinert-13.jpg59,3 KB · Visninger: 0
-
Omega_seamaster_komprinert-12.jpg76 KB · Visninger: 0
-