Så altså spekkhogger eller Orca. Jaaaa, kanskje det!
Kalles også staurhval på grunn av den lange rette ryggfinnen...
Så altså spekkhogger eller Orca. Jaaaa, kanskje det!
Dette er en klokke som, i likhet med Great White, skiller seg litt ut fra resten av Seamaster-linjen. Det er egentlig imponerende hva du får for pengene her. Urverket heter 1128 og er i bunn og grunn et 1120-urverk, med en egen GMT-modul som er bygd på 1120 verket. (correct me if im wrong). Med tanke på at 1120 er en modifisert utgave av toppmodellen til ETA, 2892, er det mye klokke for 8-12k på bruktmarkedet
Her er min:
De er sjelden å se for salg i Norge. Men kommer med ugjevne mellomrom for salg på ebay / WUS.
Litt inspirasjon:
De er sjelden å se for salg i Norge. Men kommer med ugjevne mellomrom for salg på ebay / WUS.
Litt inspirasjon:
Jeg må ha en slik klokke med hvit urskive. Det kan legge en demper på Rolex explorer en stund i hvert fall
Av erfaring evt jeg at det sjelden (les aldri) funker med en ventepølse som erstatning for det du egentlig begjærer. Prøv derfor begge og vel hvilken du vil ha, og spar til den, vil være mitt råd
Du har nok så rett, så rett. Men får se hva det blir til. For rundt 8000,- så er det ikke så mye man kan gjøre feil i forbindelse med denne klokken. Verre å kjøpe en ny Explorer til 40-50 000 å angre på hvit urskive f.eks.
Jeg har engentlig funnet ut at jeg bør holde meg til et par klokker. Er ikke vits å ha mange fancy klokker som sjeldent brukes.
Av erfaring evt jeg at det sjelden (les aldri) funker med en ventepølse som erstatning for det du egentlig begjærer. Prøv derfor begge og vel hvilken du vil ha, og spar til den, vil være mitt råd
Hvilken tomaster seiler du på?
Du kan nok trygt kjøpe en GW og selge den igjen uten noe stort tap igjen mens du venter på en Explorer.
Dog tror jeg nok du bør instille deg på å betale et par lapper mer en 8000 for en. De dukker sjelden opp og holder seg godt i pris.