Omega Seamaster Limited Edition James Bond 50th Anniversary

Den der var jo bare trist :( Enig med flere her. Til og med jeg, som er hardbarket Omega-fan, syns dette drar merket ned i søpla.. Det kan jo ikke være de samme menneskene som designet det dødsfete baklokket som også tok seg av skiven? Den hadde jo faktisk gjort seg veldig bra med vanlig, sort skive!

Har aldri vært stor tilhenger av Bond versjonene til Omega Seamaster. Hver sin smak :)

omega-seamaster-professional-james-bond-007-50th-05.jpg

Kommer en versjon med diamant på 7-tallet, haha, når man trodde de ikke kunne gjøre det trasigere.

omega-seamaster-professional-james-bond-007-50th-06.jpg

Kul 3D-effekt i baklokket though.

omega-seamaster-professional-james-bond-007-50th-01.jpg

Tar lett en Corum Bubble any day foran denne...

Diamant kl 7? Er det mulig, der var ikke pent, og blir helt feil i mine øyne! Dog skal det sies at baklokket var kult, men man kjøper jo ikke en klokke for de den har kult baklok!!

Diamant kl 7? Er det mulig, der var ikke pent, og blir helt feil i mine øyne! Dog skal det sies at baklokket var kult, men man kjøper jo ikke en klokke for de den har kult baklok!!

Det er jo den skiva som ødelegger den klokka der, kunne jo vært fin... bare uten den jævlig skiva! ;)

Det er jo...

....så fryktelig mye JB og symbolik på denne. Hadde holdt i bøtter og spann med en liten detalj. Less is more....

+1 på less is more.

Den med diamant på "7", ser ut som en mid-size klokke. Kan det være dameutgaven?

Jeg syns klokken hadde vert kul om den eneste symbolikken hadde vert at femtitallet var i rødt. Ja, og baklokket er kult :)

Nå, noen dager etter min første post her, er jeg fortsatt sur og vil bare poste litt mer eder og galle i omegas retning for å ha laget dette.

Blir småflau over å ha 3 omegaer i boksen. De får ligge å tenke lenge over hva resten av sine merkebrødre holder på med før jeg tar dem ut igjen. Møkkamenn.

Bortsett fra diamanten og skiven er den jo tøff. Burde hatt vanlig seamaster-skive. Også trekker det ned at de omtaler 11007 eks som limited. Men kanskje man kan få den billig og sette på ny skive om noen år når de har mange tusen igjen av den. :p

Kommer som vi har sett i to utgaver, en herre i 11007 eks og en dame utgave med diamant som skal lagets i 3007 eks tror jeg det var! Tror ikke dette blir noen høydare.. Og er vel ikke akkurat mange damer som vil digg en 007 klokke..??

Gikk forbi en Paleet i dag, og så denne utstilt i vinduet. Det så ikke pent ut. Det minnet meg litt om plastfolie/film som ofte er klistret over baklokket på klokker. Bare at det i dette tilfellet satt permanent fast på skiven. Ved siden av stod en normal utgave, og SE-utgaven utstrålte billigklokke synes jeg.