Det fulgte ikke med spring bars, så jeg brukte de originale som kom med klokka. Passet veldig fint.Nice! Vurderer samme rem selv, bruker du de originale spring bars som hører til lenken eller bruker du noen andre?
Det fulgte ikke med spring bars, så jeg brukte de originale som kom med klokka. Passet veldig fint.Nice! Vurderer samme rem selv, bruker du de originale spring bars som hører til lenken eller bruker du noen andre?
Det skjønner jeg at du angrer på. Fantastisk flott klokke!
Najs!Kjører en liten unboxing her inne.
Har siklet på denne lenge, og med salget hos Bjerke var det unnskyldningen jeg trengte for å kline til. Endelig en Omega i samlingen!
Najs!
Hvor stor var rabatten på denne?
Den er lekker. Grattis!
Kjører en liten unboxing her inne.
Har siklet på denne lenge, og med salget hos Bjerke var det unnskyldningen jeg trengte for å kline til. Endelig en Omega i samlingen!
Vis vedlegg 185971Vis vedlegg 185972Vis vedlegg 185973Vis vedlegg 185974Vis vedlegg 185975
Takk! Ja, skal prøve den på nato etter hvert. Spent på å se om den blir litt høy på nato ettersom baklokket bygger litt.Grattis! Den der er jo skikkelig kul på NATO også
Gratulerer - skikkelig fin Seamaster.Kjører en liten unboxing her inne.
Vis vedlegg 185971Vis vedlegg 185972Vis vedlegg 185973Vis vedlegg 185974Vis vedlegg 185975
Gratulerer - skikkelig fin Seamaster.
Blir tidsnok reisetid igjen. Bare å la den godgjøre seg For øvrig en skikkelig tøff Seamaster!Når man først kjøper ny reiseklokke er det bare passende at alle reiser blir avlyst. Men uansett, sverdvisere og pen fade fra svart til blå på bezel gjør seg på en godt slitt admiralty grey nato også hjemme
Vis vedlegg 186200