- Medlem
- 26. april 2011
Haha ja om jeg skulle begynne med tipping, skille meg fra kone , flytte til Tønsberg og totalt miste kontakt med egen seksualitet så ja.Noe vi kan vente å se mer av her?
Jeg er fullstendig enig. Den generasjonen Seamaster 300M var perfekt, spesielt de med sverdvisere. Min 20 år gamle Seamaster får mer armtid enn min ett år gamle.Haha ja om jeg skulle begynne med tipping, skille meg fra kone , flytte til Tønsberg og totalt miste kontakt med egen seksualitet så ja.
Nei bare sitter og drømmer litt tilbake i tid på nett. 300M var jo et design man var drittlei i år 2000. Og så med tiden så kommer fascinasjonen tilbake. Med unntak av overnevnte så mener jeg 300M Pre coax med sverdvisere er Seamaster sitt mest vellykkede design
Har irriteret meg på dette mange ganger. Dette + ei særs "ukul" lenke er mitt ankepunkt mot desse. Ellers er de meget pene, og godt laget! (Hatt 2stk, nå ingen)Det jeg ikke forstår noe av, er fontstørrelse på bezelinsert. Tallene er alt for store og tykke. De sprenger formatet totalt etter min mening.
Haha ja om jeg skulle begynne med tipping, skille meg fra kone , flytte til Tønsberg og totalt miste kontakt med egen seksualitet så ja.
Nei bare sitter og drømmer litt tilbake i tid på nett. 300M var jo et design man var drittlei i år 2000. Og så med tiden så kommer fascinasjonen tilbake. Med unntak av overnevnte så mener jeg 300M Pre coax med sverdvisere er Seamaster sitt mest vellykkede design
Vis vedlegg 266354
Vis vedlegg 266409
Her er min Seamaster. 2531 fra 2005, montert på en 1610 lenke. Jeg har et svært ambivalent forhold til denne klokken, rent estetisk sett, men klarer ikke å kvitte meg med den. Kall det en « guilty pleasure»