Omega Seamaster-tråden

Noen som kan gi meg en mening om 34K er en ok pris for en 2009 AT redgold/steel? Komplett, men uservet. Er vel 41,5mm med 8500 coaxial.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Noen som kan gi meg en mening om 34K er en ok pris for en 2009 AT redgold/steel? Komplett, men uservet. Er vel 41,5mm med 8500 coaxial.

Ny koster vel over 80k eller nærme 90k, korriger meg her.
For meg ser det ut som en fantastisk bra pris, og uret ser overraskende bra ut estetisk.
Om bare en service trengs, så er det vel en kupp!? Ut i fra bildet, så trengs det ikke polering! ;)
Lykke til!

Ny koster vel over 80k eller nærme 90k, korriger meg her.
For meg ser det ut som en fantastisk bra pris, og uret ser overraskende bra ut estetisk.
Om bare en service trengs, så er det vel en kupp!? Ut i fra bildet, så trengs det ikke polering! ;)
Lykke til!

Koster ca 83K ny på urverket. Vet ikke om den best sammenlignes med Rolex Sub eller Datejust2, men de koster vel hhv 106K og 92K nye, og ca 75K og 65K brukt. Så tydelig at Omega ikke holder prisen like godt, og at det kan være mye for pengene

Omega har gjort et opp i pris på bruktmarkedet de siste månedene. Noe som selvfølgelig følger ny-prisen.

Seamaster er sportsserien til Omega, men rent utseendet så blir det vel DJ som er motstående Rolex. Personlig liker jeg TT...

8- )

• Liker
Reaksjoner: MrMstone
Jeg personlig liker også TT. Men liker rødt gull som er på AT fremfor gult gull som er på de fleste TT modeller av Rolex

Jeg testet denne i helgen og vurderer sterkt som sommerklokke, gjerne med hvit skive, selv om denne i blått er råkekker! Post gjerne bilder om noen har hvit co-axial :)
7C453DA1-55A5-4F27-A4B3-5DD74689FD71_zpsp8n55vev.jpg

C9798AC3-0927-40F1-97AB-5E620E7FC9EA_zps9d3kh7ls.jpg

Er en Smp med bølgeskive tidenes vanskeligste klokke å oppdrive? Hver gang jeg har lyst på en går det uker før det dukker opp noe og jeg kjøper noe annet istedet. Nå skal jeg ha en samme hvor lang tid det tar.

Noen som har en å selge?

Gratulerer med ett veldig bra kjøp er min mening! ;)
Fikk du den billigere om det er lov å spørre?

Nei gadd ikke prute videre på den prisen. Hadde klokken til sjekk hos Protid nå, den er tett, går perfekt og er mest sannsynlig meget lite brukt - omtrent ikke en hairline å finne. Og den er norsk. Så jeg er fornøyd :)

• Liker
Reaksjoner: titan og fettstykket
Gratulerer @MrMstone !
Jeg er sikker på at du har gjort en god og hyggelig deal der!

@Tutto; Den SMP med bølgeskive skulle jeg tro det er mange av. Dette er jo den klassiske "Bond" modellen. De dukker opp med jevne mellomrom. Vær bare oppmerksom på at dette er en veldig populær klokke, noe som også gjør at det er mange fake-modeller av denne!

8

• Liker
Reaksjoner: MrMstone
@Tutto; Den SMP med bølgeskive skulle jeg tro det er mange av. Dette er jo den klassiske "Bond" modellen. De dukker opp med jevne mellomrom. Vær bare oppmerksom på at dette er en veldig populær klokke, noe som også gjør at det er mange fake-modeller av denne!

8

Man skulle gjerne tro det var mange av den her inne, være seg både blå og sort, men har til gode å se allverdens mange av de her inne. Det finnes flere av Electric Blue tør jeg påstå, og den nye SMPc.
Men korriger meg gjerne om jeg tar feil :)

Man skulle gjerne tro det var mange av den her inne, være seg både blå og sort, men har til gode å se allverdens mange av de her inne. Det finnes flere av Electric Blue tør jeg påstå, og den nye SMPc.
Men korriger meg gjerne om jeg tar feil :)

Det er mange ulike modeller her, men om jeg "ser bilder av samme klokke flere ganger, på flere personer" er jeg usikker på. Det skulle vært artig å hatt en undersøkelse med "Hvilke modellnumre" som finnes på TS og hvor mange det er av dem....

8

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Er en Smp med bølgeskive tidenes vanskeligste klokke å oppdrive? Hver gang jeg har lyst på en går det uker før det dukker opp noe og jeg kjøper noe annet istedet. Nå skal jeg ha en samme hvor lang tid det tar.

Noen som har en å selge?

Så tidenes vanskeligste klokke å oppdrive tar det UKER å få fatt i? :)

Hehe, uker i fler tall er lenge for noen som bare går hjemme om dagen. Det er vel mere jeg som har falt for fristelsen av noe annet før det dukket opp en.

Kjøpte en bond seamaster fra wus i går som vente pølse til det dukker opp en Electric blue.

Noen som vet om man kan få tak i en "Rubber B"/gummirem til denne Omega Seamaster ATen? Var innom Protid, men de sa det ikke finnes? Vet jo at det finnes til feks PO. Vil en slik passe?

• Liker
Reaksjoner: Agassiz