Den gjorde seg absolutt med Nato på. Gratulerer!
Takk for det!
Den gjorde seg absolutt med Nato på. Gratulerer!
Ny koster vel over 80k eller nærme 90k, korriger meg her.
Ny koster vel over 80k eller nærme 90k, korriger meg her.
For meg ser det ut som en fantastisk bra pris, og uret ser overraskende bra ut estetisk.
Om bare en service trengs, så er det vel en kupp!? Ut i fra bildet, så trengs det ikke polering!
Lykke til!
Gratulerer med ett veldig bra kjøp er min mening!
Gratulerer med ett veldig bra kjøp er min mening!
Fikk du den billigere om det er lov å spørre?
Nei gadd ikke prute videre på den prisen. Hadde klokken til sjekk hos Protid nå, den er tett, går perfekt og er mest sannsynlig meget lite brukt - omtrent ikke en hairline å finne. Og den er norsk. Så jeg er fornøyd
@Tutto; Den SMP med bølgeskive skulle jeg tro det er mange av. Dette er jo den klassiske "Bond" modellen. De dukker opp med jevne mellomrom. Vær bare oppmerksom på at dette er en veldig populær klokke, noe som også gjør at det er mange fake-modeller av denne!
8
Man skulle gjerne tro det var mange av den her inne, være seg både blå og sort, men har til gode å se allverdens mange av de her inne. Det finnes flere av Electric Blue tør jeg påstå, og den nye SMPc.
Men korriger meg gjerne om jeg tar feil
Er en Smp med bølgeskive tidenes vanskeligste klokke å oppdrive? Hver gang jeg har lyst på en går det uker før det dukker opp noe og jeg kjøper noe annet istedet. Nå skal jeg ha en samme hvor lang tid det tar.
Noen som har en å selge?