Min første Seamaster
Vis vedlegg 52286
Jeg har nylig kjøpt en 22mm svart perlon der og egentlig passer den bra på en 21mm.
Du kan trenge en sånn tips: en god nato i 21mm er ikke lett å få tak i...
Min første Seamaster
Vis vedlegg 52286
Omega har oppdatert nettsidene sine med alle de nye Aqua Terra-modellene.
https://www.omegawatches.com/watche...eamaster-aqua-terra-gents-collection/catalog/
Takk for tips @Hammerfjord Ble til at jeg kjøpte denne. Passet veldig bra med 22 mm reim på 21 mm lug.
Vis vedlegg 53848
Grattis med flott SMP Vi tåler flere bilder av denFor et år tid siden var jeg helt besatt av PO-2500, og da husker jeg å synes at SMP var svært uattraktiv med sine puslete lugs, scaloperte bezel, sverdvisere og den sykt tacky Brosnan-lenka
Merkelig hvordan ting vokser på en
Så, etter mye leting, har jeg endelig funnet en strøken 2531.80.00 SMP. Den er fra 2005 og gjør seg sykt godt på brun skinnreim
Vis vedlegg 53936 Lenka ligger i skuffen enn så lenge. Den vokser på meg, men jeg sliter litt med at den ikke har "taper".
Men må jeg si at kvaliteten overgår alle mine forventninger. at dette designet er fra midten av 90-tallet er ganske utrolig sammenliknet hva alle andre produsenter leverte på den tiden.
Noen som kjenner til hva tykkelsen på den nye Aqua Terra'n er?
NATO-remmene fra Omega er desidert de beste jeg har prøvd. Ingen utvidelse i vevingen, ingen slark i hull. Overraskende lite 'minne' i den også, bare vask den, og de fleste bøyer og merker etter barretter og kasse er borte.Nye låsen fra PO 39.5 er montert på smpc med stort hell. Takk til @JørgenO. 3 justeringsposisjoner. Godt fornøyd.
Vis vedlegg 55418 Vis vedlegg 55419
Men fra lenke til nato. Er det noen som har prøvd de offisielle natoene fra Omega? Etter sigende skal de jo være av svært høy kvalitet, men det bør de da også være når de koster 1800(?!)NOK pr stk. Ofte er det jo slik at hullene utvider seg relativt kjapt, men kanskje det er lagt inn forsterkninger her?
031ZSZ002045
Vis vedlegg 55421
Om de er verdt prisen? Vi diskuterer ikke fornuft på dette forumet.
NATO-remmene fra Omega er desidert de beste jeg har prøvd. Ingen utvidelse i vevingen, ingen slark i hull. Overraskende lite 'minne' i den også, bare vask den, og de fleste bøyer og merker etter barretter og kasse er borte.
Om de er verdt prisen? Vi diskuterer ikke fornuft på dette forumet.
Tja, jeg har 19,5-20cm rundt håndleddet, og det gav meg ca 1-1,5cm å brette tilbake. Alt avhengig av hvor varmt/kaldt det var.Godt å høre. Husker du noe om lengden på remmen? Sliter med at mange ikke er lange nok til å tre ned igjen på baksiden.