S
Slettet bruker 5295
Guest
Har noen fæle tanker som har begynt å surre i bakhodet.. Er det mulig å gjøre et godt kjøp på utgående SMPc nå når nye modellen kommer i hyllene tro? Hva kan man forvente å betale ut døra?
Tja...Jeg synes ikke den nye er så veldig mye mer å snakke om enn den gamle, så hvis jeg kunne fått den for rundt 25k eller under så kan det hende jeg hadde slått til.Men vil man ha den soon2be gamle smpC bare pga rabatt?
Men vil man ha den soon2be gamle smpC bare pga rabatt?
Det største drawbacket med smpC er uten tvil lenken for min del. Den ser billig og masete ut. IMOJa. Mer klassisk og tidløs uten de tøvete bølgene på den nye. Kunne tenke meg ny lenke, safirglass bak, og skive fra dagens blå.
Men vil man ha den soon2be gamle smpC bare pga rabatt?
Ny versjon av railmaster, inspirert av denim(!):
«Omega says this material is actually a specific nod to the historical origins of the Railmaster itself. On the railroads, farms, and factory floors – places in which the hard-working, anti-magnetic watch was intended to be worn – working people routinely encountered machinery that might magnetize certain other watches. And in many cases, these workers would have been wearing denim» (lol!)
https://www.hodinkee.com/articles/omega-railmaster-denim-introducing
Mja - litt vel mye av det gode etter min smak, poenget er liksom noe «overstated».
Etter en god uke på armen, og lenka justert inn riktig så må jeg bare si jeg er imponert. Kassen ligger utrolig godt på håndleddet til tross for at jeg egentlig best liker 38/39mm kasser. 1170 lenka sitter som et skudd. Eneste jeg ikke er helt fan av er bezel krona som er litt vrien å justere når den sitter på håndleddet. Men det kan jeg leve med!Ahhh - en slik chronostop har stått på ønskelisten min en god stund.
Fornøyd med den @Haffmaistro ?