Da vet jeg noe du ikke vet! Den er ikke hvitHaha, tydeligvis ikke?!
Da vet jeg noe du ikke vet! Den er ikke hvitHaha, tydeligvis ikke?!
Den som venter får seSelvfølgelig er den blå - nå. @Perilei @JørgenO
Duckface-Bond er avbildet med den nye blå på bildet der han står og poledancer i bassenget i smoking.
Men - i filmen som kommer om seks måneder så bærer han den nye med HVIT urskive. @Jon Henrik
Jeg husker godt den hvite Seamaster Lillehammer.
Til tross for at dette var en "idrettsklokke" og quartz (to store show-killers for meg) så hadde jeg fryktelig lyst på en. Det var en lang tid jeg lette etter en passende variant. De kom med SMP-lenke og flere gummiremmer. Gummiremmene hadde selvfølgelig OL-farvene. En meget kul gimmick.
Klokken er jo stilig!
8
Har vi noen eiere av Omega Seamaster 300 ref. 233.30.41.21.01.001?
Fascinert av dette retro-inspirerte uret og prøvde det på hos lokal AD idag. 41 mm virker helt perfekt, og et godt supplement til min PO Chronograph 45.5 mm. Ville kjørt NATO; tabbe av omega å polere lenken. Utover det fremstår uret perfekt dimensjonert. Liker at det ikke er dato, symmetrien og den enkle funksjonaliteten og et retro-inspirert design som skjuler et høyteknologisk urverk.
Er nå muligens ferdig med Rolex-feber, og ser heller på å kjøpe en Omega nummer to.
Har vi noen eiere av Omega Seamaster 300 ref. 233.30.41.21.01.001?
En potensiell ny Bond-Seamaster ble spottet påSelvfølgelig er den blå - nå. @Perilei @JørgenO
Duckface-Bond er avbildet med den nye blå på bildet der han står og poledancer i bassenget i smoking.
Men - i filmen som kommer om seks måneder så bærer han den nye med HVIT urskive. @Jon Henrik
Her er en til 30k:Har vi noen eiere av Omega Seamaster 300 ref. 233.30.41.21.01.001?