Hei. Nei, jeg har den ikke inne. Sist gang vi bestilte, så tok det tre uker. Jeg tror ikke de har de liggende klare i Sveits, men monterer ved bestilling.Har dere "Tintin"-klokken inne?
Hei. Nei, jeg har den ikke inne. Sist gang vi bestilte, så tok det tre uker. Jeg tror ikke de har de liggende klare i Sveits, men monterer ved bestilling.Har dere "Tintin"-klokken inne?
I følge Omega i dag, så vil det komme en prisøkning på ca 5%. De har ikke fastsatt noen dato ennå, men vi kan regne med at det blir innen første kvartal tipper jeg.
Hei. Ja vi har inne flere modeller, så det er bare å stikke innom. Jeg må gå kl.15 i dag, men det er jo andre her som kan vise deg frem til 19.Jeg kommer innom dere imorgen Jørgen! Det må tydeligvis bestilles nå raskt
Har du noe Aqua Terra modeller inne nå ( 41,5 ) som kan testes på armen?
Hei. Ja vi har inne flere modeller, så det er bare å stikke innom. Jeg må gå kl.15 i dag, men det er jo andre her som kan vise deg frem til 19.
Ikke noe problem, du vet hvor jeg er.Fikk dessverre ikke tid i dag men dukker plutselig opp!
Alle prisene til omega ligger på hjemmesiden deres, så det er bare å sjekke der, med mindre du bor i utlandet da...Hva er veil Speedy Pro her på bjerget just nu? Ser Bjerke ikkje har den på web lenger...
Janei, eg fant det ikkje dog.Alle prisene til omega ligger på hjemmesiden deres, så det er bare å sjekke der, med mindre du bor i utlandet da...
Janei, 42420,- for "standard" Moonwatch fom 1.mars då. Sprekt!Protid Urmaker Christensen bekreftet på Facebook i går at det kommer prisøkning fra 1. mars på 5% på Omega.