Omega SMP 300 for menn med tynne armer...

For å svare konkret på spørsmålet ditt: JO, det finnes mange modeller med svart bezel og skive. Så vidt jeg husker fantes aldri 2531.xx (bond med 1120-urverket) med sort bezel, da må du over på 2254.50 eller lignende (med sverdhender). Men da seamaster pro kom med coaxial-verket (2500) kom den også i sort variant.

Lykke til med prøvingen, det er nok eneste måte få konkludert denne diskusjonen.
 
Dette var ei interessant erfaring. Ekspeditøren kunne fortelja at før i tien var dei fleste armbandsur under 40mm. Ein Omega SMP 36,3 mm kvalifiserte som eit medium til stort herreur før. Nå har ura vorte mye større og han mente at ein 40mm ville passe best for mitt handledd.


Sjøl er eg usikker. Den føltes mye mindre enn ein får inntrykk av på biletet. Langt mindre, sammenligna med 41mm, og på mange vis også litt uproposjonal? Lugsa på 41mm går ikkje utafor malleolane på handa mi, og føltes ikkje stor men eg er usikker… Den er merkbart større og eg har 17 cm omkrets på handleddet.


Ein får, som dykk seier, 36mm billigare second hand og den er sikkert mindre i vegen og mindre flashy enn 41mm? Det siste er eit sentralt poeng for meg, eg er veldig glad i min gamle trofaste Seamaster Cosmic og synes den har ein praktisk og god størrelse… .


For øvrig: Det gamle uret på biletet av meg var kobla til ein Nagra spolebandsspelar eg alltid gjekk med da eg budde med desse bygdetullingana, ein har ikkje behov for slikt avlyttingsutstyr i våre dagar, spør Edward når han kjem til Molde…
 
QSimkP9.jpg
 
Redigert:
Hm1yZCi.jpg

I gamle dager var ikkje armbåndsura så store og det synes eg funka ganske greit, sjøl om denne modellen eigentleg ikkje har vore mindre enn 40 mm?
 
@DaleCooper

Hvis du, som William, har fått midsize SMP i gave fra nå avdøde nære slektninger i det britiske kongehuset er det ok med 36 mm. Ellers er nok 41 size som gjelder. Så lenge lugs ikke skaper overheng er det definitivt innafor :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda