Hei,
Jeg ønsker å selge en gammel Omega Speedmaster for å frigjøre midler til andre kjøp. Klokka har vært regelmessig brukt i litt over ett år, og den tikker og går som den skal. Speedmasteren ble kjøpt av meg på et Nurk-møte i fjor vår av Roger Sveian (@rsvei her på Tidssonen).
Gjenstandens produsent og modell/typebetegnelse:
Omega Speedmaster 145.022-71 (head only eller med svart nato, uten boks/papirer).
Beskrivelse av gjenstandens stand:
I følge selgeren jeg kjøpte den fra hadde klokka vært på service et par måneder før jeg kjøpte den, men jeg har ikke papirer på dette. Den trekker og tikker som den skal etter mitt skjønn, og alt fungerer.
Skiva er veldig fin, med jevn patina.
Kassa, polert, har noen småmerker her og der, men ikke noe veldig graverende.
Det er en liten dent på bezel ca. klokka 1830. Noe lum er borte på minuttviseren og et par av kronografviserne har mistet litt hvitmerking.
Hvor produktet befinner seg:
Østerås, Bærum, men kan møtes i Oslo dersom det er ønskelig.
Pris:
18 000,-
Kontaktinformasjon:
Send meg en melding her, eller kontakt meg på eivind.voldheim@gmail.com.
Bilder:
Jeg kan sende flere bilder av klokken på telefon/mail dersom det er interesse.
-Eivind
Jeg ønsker å selge en gammel Omega Speedmaster for å frigjøre midler til andre kjøp. Klokka har vært regelmessig brukt i litt over ett år, og den tikker og går som den skal. Speedmasteren ble kjøpt av meg på et Nurk-møte i fjor vår av Roger Sveian (@rsvei her på Tidssonen).
Gjenstandens produsent og modell/typebetegnelse:
Omega Speedmaster 145.022-71 (head only eller med svart nato, uten boks/papirer).
Beskrivelse av gjenstandens stand:
I følge selgeren jeg kjøpte den fra hadde klokka vært på service et par måneder før jeg kjøpte den, men jeg har ikke papirer på dette. Den trekker og tikker som den skal etter mitt skjønn, og alt fungerer.
Skiva er veldig fin, med jevn patina.
Kassa, polert, har noen småmerker her og der, men ikke noe veldig graverende.
Det er en liten dent på bezel ca. klokka 1830. Noe lum er borte på minuttviseren og et par av kronografviserne har mistet litt hvitmerking.
Hvor produktet befinner seg:
Østerås, Bærum, men kan møtes i Oslo dersom det er ønskelig.
Pris:
18 000,-
Kontaktinformasjon:
Send meg en melding her, eller kontakt meg på eivind.voldheim@gmail.com.
Bilder:
Jeg kan sende flere bilder av klokken på telefon/mail dersom det er interesse.
-Eivind