Solgt Omega Speedmaster 3510.21 Marui (panda)

Medlem
11. jan. 2015
Innlegg
1
Sted
Hamar
Omega Speedmaster 3510.21 "Marui" panda (39mm) selges eller byttes i Rolex Explorer I 39mm // Rolex Explorer II // Rolex Milgauss.

Veldig pen og sjelden klokke som ikke er ofte på markedet (selv om det er 1 til her på forumet til salgs i skrivende stund).

Denne modellen ble bare solgt på utvalgte butikker i Japan, Marui departement store, derav kallenavnet Marui.

Klokken er fra 2002 og er komplett med boks, instruksjoner, stemplet garantikort, ekstra ledd til lenken etc.
Den ble tatt inn i Norge i 2014 og skal ha vært på service samme året, men det har jeg dessverre ikke dokumentasjon på. Klokken går godt og når jeg har målt den så har den gått ca +1,2sek pr døgn i snitt.

Den er rimelig strøken. Ingen store riper, dings osv, men noe hairlines finnes selvfølgelig. Klokken er fra 2002 og har blitt brukt, men mtp standen så har den alltid blitt pent behandlet. Lenken er nesten som ny med unntak av noen små riper på låsen.

Boksen har flasset litt men ellers er den helt fin.

Følger med en sort nato i skinn som kler klokken utrolig godt.

Klokken ble kjøpt for å være en beater jeg skulle bruke til "alt", men den er alt for fin til det i mine øyne...
Skulle gjerne beholdt denne men økonomien pr dags dato tilsier at noe må ut før noe nytt kommer inn.

Pris: 27 000kr, eller byttes i Rolex Explorer 1 39mm // Rolex Explorer II // Rolex Milgauss - mellomlegg blir vi enige om.

Ta kontakt på PM eller telefon/sms 9 5 1 syv seks 3 5 4

Klokken befinner i Hamar. Selges face-2-face, eller så kan den sendes ved forhåndsbetaling.

(Flere bilder finnes her: http://s631.photobucket.com/user/K4Ng0l/library/Speedmaster Marui )

 
Redigert: