- Medlem
- 23. juni 2014
Lufter interessen for min Speedmaster 3573.50 (Sapphire sandwich).
Klokken er førstegangskjøpt hos spansk forhandler med stemplet garantikort fra 2011. Hvit ytterboks, rød innerboks og rød booklet med operating instructions medfølger. Jeg har eid klokken de siste to årene og har brukt den daglig.
Tilstanden på klokken vil jeg beskrive som veldig god. Det er selvfølgelig noen vanlig merker etter mange timer ved kontorpult og også noen merker på underside av lenke etter reimbytte (takket være en ekstremt klønete ansatt ved Bjerke). Disse vil enkelt la seg fjerne ved behov.
Dette er modellen med sapphire-glass og open caseback med flott innsyn til urverket. 48 timers gangreserve, trukket opp jevnlig og er tight og fin i opptrekket. Chronographen nullstiller seg fint og fungerer som den skal.
Har sjekket tiden siste 12 timer med appen Twixt og klokken viser 0,4 sek avvik på disse timene.
For mer informasjon om klokken henviser jeg til nettbutikken til Bjerke:
http://www.nettbutikk.urmaker-bjerke.no/butikk/omega-klokker/omega-speedmaster-moonwatch-2/
Aller helst ønsker jeg bytte i en fin Rolex Submariner men rent salg går også fint.
Setter prisen til 30K
Forbeholder meg retten til å trekke annonsen hvis rolex-feberen skulle gå over.
Bytteforslag, bud og skambud mottas på PM.
Thomas
Redigert: