Omega Speedmaster

Takk for svar.

Virker som en utrolig flott klokke.
Jeg ser den er ubrukt, vil det si at den er helt ny eller har jeg gått glipp av noe her?
Med tanke på den selges av noen andre må det vel være at den har blitt brukt også? Eller?

Hvordan er prosedyren på brukte ting med tanke på moms?

Redigert:
Hei,

Er denne klokken helt umulig å få tak i som ny?
311.33.40.30.02.001
https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/moonwatch/chronograph-397-mm/31133403002001/

mvh,

Du får fortsatt tak i denne gjennom norske forhandlere.
Slik jeg har forstått det har Omegas egne "boutiques" førsteprioritet på modellen.
Den er neppe hyllevare, men autoriserte forhandlere har muligens fortsatt mulighet til å bestille den inn.
Tror en kjapp ringerunde til en del AD-er lønner seg mer en import fra utlandet ;)

Du får fortsatt tak i denne gjennom norske forhandlere.
Slik jeg har forstått det har Omegas egne "boutiques" førsteprioritet på modellen.
Den er neppe hyllevare, men autoriserte forhandlere har muligens fortsatt mulighet til å bestille den inn.
Tror en kjapp ringerunde til en del AD-er lønner seg mer en import fra utlandet ;)
Jeg har forhørt meg rundt angående klokken, ingen får den inn lenger, er visst kun 3000stk i verden av den.

Det er vel 2998* eksemplarer ;)
Var innom Urmaker Gjertsen i tidligere i høst, fikk beskjed da at de kunne bestille inn ved daværende tidspunkt.
2998 i verden?

Jeg snakket med bjerke, protid i Norge, de kunne ikke fikse det.
Snakket med urmaker i Stockholm, i Sverige ga de seg i mars.

Takk for svar.

Virker som en utrolig flott klokke.
Jeg ser den er ubrukt, vil det si at den er helt ny eller har jeg gått glipp av noe her?
Med tanke på den selges av noen andre må det vel være at den har blitt brukt også? Eller?

Hvordan er prosedyren på brukte ting med tanke på moms?

Det betyr ny for meg... Du burde ta kontakt med selgeren.