Speedyen har jeg sett, og digger den, og Bullheaden er fantastisk kul! Seamasteren gir meg lite eller ingenting.
Noen som har sett norske priser på disse?
Seamaster er utsolgt hos Omega, men kan hende har noen den igjen. Bullhead vet jeg ikke status på, men Speedmaster sjekket jeg i dag og den er tilgjengelig. Speedmasteren er kanontøff!+ 1
Seamaster kr. 39k, Bullhead kr. 77k, Speedy kr. 52k - hvis du greier å få bestilt
Er vel bare at subdials er i gull, sølv og bronse. Synes det er en classy og nedtonet løsning.Må si jeg får det motsatte av ståpels av slike OL, Bond og andre spesial modeller. Men den Speedyen er kul! Er det noe form for OL inngravering på den?
Apollo-koblingen er vel strengt tatt en markedsføringsjippo på lik linje som OL eller Mr. Bond.Neh.. Dette føyer seg i rekkene av "svadamodeller" som jeg ikke kan fatte og begripe at Omega styrer med. De er et godt og respektert merke, men du verden så mange varianter av alt de må komme med.
Som dere andre påpeker her. Bond, OL osv osv.. Nei takk! Apollo.. Heller det..
Den har Rio emblem på baklokket. På framsiden er det bare ringene i gull, sølv og bronse som indikerer at det er en spesialmodell.Må si jeg får det motsatte av ståpels av slike OL, Bond og andre spesial modeller. Men den Speedyen er kul! Er det noe form for OL inngravering på den?