Oddemann
Støttemedlem
Du klarte jo ikkje å stoppe på 1Kjøpt en Datejust 36 mm. Satt resten av pengene på askjer.
Du klarte jo ikkje å stoppe på 1Kjøpt en Datejust 36 mm. Satt resten av pengene på askjer.
Litt off topic (eller i grunnen helt), men hva er greia med den hvite og orange ballen på fifty fathoms?
Litt off topic (eller i grunnen helt), men hva er greia med den hvite og orange ballen på fifty fathoms?
Synes jo det ser ganske kult ut, men har den noen funksjon og/eller betydning?
Det forklarer saken, takk for svarÄr ju en tribute til denna. Bollen var och är en fuktindikator. Den översta delen skiftar färg om vatten tränger in. Livsviktigt back in the Days, not so much idag då den är tätt till 300m
Finnes andre alternativer til datejust i str ca. 36-38mm?
Sett på Vacheron Constantin Overseas 37mm, denne deler hurtigbytte av reimer med storebroren, men blir ikke helt komfortabel med sekundviseren kl. 9
Han nevner at han ikke ønsker Rolex pga oppmerksomheten dette kan dra med seg. Blir jo nesten ikke mer Rolex en en DD i gullVille gått for en brukt vintage Rolex Day-Date i gult gull. 36 millimeter.
Jeg ser nå at jeg svarte uten å egentlig lese førsteposten. Trekker tilbake mitt forslag.Han nevner at han ikke ønsker Rolex pga oppmerksomheten dette kan dra med seg. Blir jo nesten ikke mer Rolex en en DD i gull
Du klarte jo ikkje å stoppe på 1