One watch to rule them all

Veldig få dj2 her, hva er grunnen til det? Synes som at det er mange som tenker høyt om den...

Det er ett aller annet som ikke stemmer med DJ2. I stedet for å bare skalere opp DJ har man satt på indexer som ikke matcher visere i det hele tatt, og bezelen virker for bred, både i polert og riflet versjon. Polerte midtledd... Men de som har den elsker den, så smaken er opplagt ikke lik....

Med sine 12,5 høydemillimeter er Submariner helt grei til dress, hva journalister og VISer mener er helt uinteressant. ;)
 
Etter å ha sett alle de sykt kule bildene @Loevhagen har lagt ut - så merker jeg at Rolex GMT Master 2 BLNR nok for øyeblikket er min "one to rule them all" ;) Den klokka er jo bare så utrolig fet! Digger fargekombinasjonen :)
 
Redigert av en moderator:
Enig med @docbilbo, skulle jeg kun hatt et ur - så tror jeg dette måtte blitt 116710 BLNR. Er veldig glad i min:

IMG_06981_zps57334f2f.jpg
 
Redigert av en moderator:
Selv så ser jeg litt på PAM312 @Gin. Synes du Panerai blir for - hva skal jeg si - "prangende" - til å være en én-klokke-klokke?
 
Redigert av en moderator:
Selv så ser jeg litt på PAM312 @Gin. Synes du Panerai blir for - hva skal jeg si - "prangende" - til å være en én-klokke-klokke?

Nei - det syntes jeg absolutt ikke.
Jeg hadde selv en PAM312 for ca. et år siden og kunne vært veldig lykkelig kun med dette uret - en periode så var det også mitt eneste ur. Jeg savner dette flotte uret:(

Jeg holder allikevel en liten knapp på BLNR som "the one to rule them all", men det er min smak;)
 
Redigert av en moderator:
@Hopalong sin FF......

Om noen her inne kunne være så snill å "legge ut" for meg i bytte mot min Polar så LOVER jeg å gå med dette uret hver dag frem til jeg dør.

Nås på PM:D

308116BD-B9A1-4FA0-915C-0DEE1ABBB863.jpg
[/URL][/IMG]
 
Redigert av en moderator:
Hei igjen.

Jeg ser ut til å havne på det mest spennende av alle valg:

116610ln. :)

I utgangspunktet nytt. Hva burde denne koste, dvs hva slags pris burde ad presentere for meg?
 
Hei igjen.

Jeg ser ut til å havne på det mest spennende av alle valg:

116610ln. :)

I utgangspunktet nytt. Hva burde denne koste, dvs hva slags pris burde ad presentere for meg?


Veiledende pris er 62.550,-. Om du klarer å prute ned prisen eller ikke, kommer nok både an på hvilken AD du snakker med, og hvilket kundeforhold du evt. har til denne.
 
Finnes det en konsensus på hva slags nivå en ad legger seg på for en fremmed, oppegående, og i de fleste tilfeller hyggelig kunde?

Liker aldri å bli lurt, så hvis det jevne ts-medlem oppnår 10% uten å ha et lengre kundeforhold, kan det være greit å vite.
 
114060 er uten tvil det beste alternativet!! Hatt den selv, og den føltes så utrolig godt på
armen.

Explorer soner nevnt her har jeg faktiske aldri tittet én ekstra gang på. Finner faktisk ikke noe med det uret som gir meg noen form for godfølelsen eller kjøpelyst!
 
Bare en klokke - da må det jo bare bli en Daytona med mørk skive! Rolex sitt mest spennende design, og akkurat passe mye "bling".
GMT Master er en god nummer to:)
Alle Rolex'er oser av kvalitet, og gir en skikkelig go'følelse på armen, men jeg synes ikke alltid at designet er like spennende...