OP 36 - Utlandet eller i Norge?

Tja, min erfaring etter 14 år med denne hobbyen er at det er et lite fåtall av de ansatte på Bjerke som er interessert i å selge deg noe.
Jeg har kjøpt klokke til sekssifret, har hatt Panerai og IWC til service hos dem.

Til og med med Tudor klarer de ikke svare på om de har modellen til salgs, hvor lang ventetid er det, er det venteliste etc. «det må jeg ta med kundeservice på Mail»!!!
Jeg står i butikken med betalingskortet i hånden!
Ting hadde vel vært enklere om jeg var asiatisk turist…
Dette har jeg hørt mye i bilverden også, "de vil ikke ha pengene mine"

Hvis rettningslinjene de har fått er at alt av Rolex stål skal gå gjennom kundeservice, er det likegyldig hvor mange kort man har i hånden. Alle penger er like mye verdt (kjøpshistorikken er viktigere), og det er ikke alltid den man prater med bestemmer om man får kjøpe eller ikke. Vi hadde i lengre periode 2 års ventetid på en bilmodell og fikk høre nøyaktig det samme.

YMMV
 
Har vært innom Bjerke siden sist, etterspurte nevnte klokke, og fikk til svar at det måtte jeg ta med kundeservice via hjemmesiden. Ergo virker det som om det ikke er noe vits å stikke innom og vise interesse, da de uansett bare sender en videre til kundeservice. Holder derfor fortsatt en knapp på den utenlandske ADen jeg er nå på venteliste hos.
 
Riktignok under pandemien, men jeg fikk ja til å stå på liste for enten OP 41 eller Air King, jeg valgte den siste. Jeg hadde ingen historikk.

Hva som gjør at noen får ja og andre nei, med lik historikk vet jeg ikke.
Det virker helt tilfeldig.
 
Hei,

Jeg har en sort OP 36mm 126000 som jeg vurderer å selge. Klokken ble kjøpt i utlandet og betalt mva inn til Norge i slutten av 2021.
Har vært i så og si daglig bruk, så har noen brukslinjer - dog aldri vært polert e.l.

Send meg en PM om du ønsker mer informasjon/bilder e.l. :)
 
Hei,

Jeg har en sort OP 36mm 126000 som jeg vurderer å selge. Klokken ble kjøpt i utlandet og betalt mva inn til Norge i slutten av 2021.
Har vært i så og si daglig bruk, så har noen brukslinjer - dog aldri vært polert e.l.

Send meg en PM om du ønsker mer informasjon/bilder e.l. :)

Hei! Takk for tilbudet men har landet på at jeg vil kjøpe ny klokke. Er som sagt på liste hos AD ned i Europa, så det blir kjøp av ny klokke om ikke så lenge. :)