OP - den fargerike tråden

1151F2E7-CFB5-4CDF-9E50-AEC4585D6D3F.jpeg

Kikket litt på denne infamøse Celebration-skiven på en utstillingsmodell i dag. Tok ikke noe bilde, men opplevde at bildene som sirkulerer var ganske representativef for virkeligheten.

Det var på en OP41 med veldig mye skiveareal, og det er en artig sak altså. Fargerikt og gøy, men tok meg i å tenke at det nok er mye annet jeg også ville hatt vel så mye glede av...

• Liker
Reaksjoner: mph90 og OBJ
IMG_1554.jpeg
noen andre som har klart å få riper i glasset på OP? Har selv to OP’er og begge glassene er svært ripete. Har selv en del andre klokker, som jeg bruker oftere, men der er glasset helt "mint".

Legger ved et bilde. Ikke så lett å se, må ha rett lys, og da synes ripene godt over hele glasset

(jeg eier ikke, ei bruker, noen diamant, eller vulkanske armbånd)

Redigert:
  • Trist
Reaksjoner: Grendel
Vis vedlegg 385634noen andre som har klart å få riper i glasset på OP? Har selv to OP’er og begge glassene er svært ripete. Har selv en del andre klokker, som jeg bruker oftere, men der er glasset helt mint.

Legger ved et bilde, ikke så lett å se, må ha rett lys, og da synes ripene godt.

(jeg eier, ei bruker, noen diamant, eller vulkanske armbånd)

Jeg har også fått riper i glasset på min OP36 og den har ikke blitt brukt veldig hardt. Deler samme erfaring som deg, mine andre Rolex klokker er glasset som nytt. Mulig det kan være en garantisak?