Oppbevaring av klokker på reise

Scubasteve

Støttemedlem
Medlem
20. juli 2011
Fant ingen tråd om dette, men hvordan oppbevarer dere urene deres når dere er ute å reiser? Har dere med en liten boks? Eller er det andre finurlige løsninger.

Mvh

Jeg har en som ligner litt på denne. Kjøpte den for ca $40 på ebay, funker helt fint.

Er det jeg som er gal når jeg ikke klarer å bruke slike oppbevaringsmetoder, fordi lenken ligger inntil baklokket og gnisser og riper opp? Klarer derfor heller aldri å legge fra meg klokka med skiva opp uten at det ligger noe imellom lenka og kassen/baklokket. Hehe

Jeg har lyst til å kjøpe meg de oppbevarings pouchene fra Oakley jeg, noen som veit hvor de selger det? De stedene jeg har finni dem, så er de utsolgt.

Er det jeg som er gal når jeg ikke klarer å bruke slike oppbevaringsmetoder, fordi lenken ligger inntil baklokket og gnisser og riper opp? Klarer derfor heller aldri å legge fra meg klokka med skiva opp uten at det ligger noe imellom lenka og kassen/baklokket. Hehe

Jeg har lyst til å kjøpe meg de oppbevarings pouchene fra Oakley jeg, noen som veit hvor de selger det? De stedene jeg har finni dem, så er de utsolgt.

Sjekka bukta?

Jeg har det på samme måte. Har av alle ting et par seiko klokkebokser som er godt polstret og småe nok til å gjemme vekk i jakkelommen....

Takk igjen! Mye gode tips, er fortiden i Paris, så jeg kan se om jeg finner butikken adamskater linket til:)

Er bare å si i fra hvis noen har noen tips til andre butikker som er verdt å besøke.

Du trenger heller ikke å betale full pris. Jeg ga først et tilbud på $27.95, men det ble ikke akseptert. $30 ble derimot akseptert. :D

EDIT: Har bestilt en nå. Kommer på totalt 284,- levert hjem til meg.

Tidssonen + lange togturer + iPad + gratis internett + ebay = (unødvendig) pengebruk :cool:

Da har Pelican case'n min kommet. Jeg har mellom 5 og 8 tommeltotter avhengig av dagsformen, så resultatet etter innredningsbyggingen ser ikke helt 100% ut, men det funker.

God plass til fire klokker, og de er beskyttet mot det aller meste som kan skje med dem på tur med unntak av evt. tyver.

bilde-6-1.jpg